Opisy modułów:
| Księgowość i finanse
- Księgowość – Obsługa wszystkich transakcji finansowych, włączając w to księgę główną, wpisy do księgi przychodów/rozchodów, tworzenie budżetu oraz zakładanie i obsługa rachunków za pośrednictwem jednego systemu zawierającego wszechstronne narzędzia i raporty.
- Budżet – Obsługa tworzenia budżetu, alokacji i dystrybucji. Obejmuje śledzenie budżetu, raportowanie i alerty powiadamiające odpowiednich użytkowników, jeżeli transakcja przekracza miesięczny lub roczny limit budżetowy.
- Operacje bankowe – Śledzenie wszystkich procesów bankowych, takich jak wpływ gotówki, wystawianie czeków, płatności z wyprzedzeniem, płatności kartą kredytową i uzgadnianie stanu kont.
- Raportowanie finansowe – Łatwe w użyciu raporty finansowe, obejmujące bilanse, raporty zysków i strat, analizę przepływów gotówkowych, raporty transakcyjne, zestawienia okresowe oraz raporty budżetowe.
Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) - Zarządzanie sprzedażą – Obejmuje cały proces sprzedaży wraz ze wszystkimi jego fazami. Śledzenie działań powiązanych ze sprzedażą, ich analiza i przewidywanie potencjalnego przychodu. Monitorowanie i analiza działań powiązanych ze sprzedażą za pośrednictwem okien i raportów sprzedaży.
- Zarządzanie relacjami z klientami za pomocą strony internetowej – Uzyskanie przez pracowników działu sprzedaży dostępu do danych klientów za pośrednictwem Internetu.
- Integracja z Microsoft Outlook - Importowanie danych klientów z SAP Business One do listy kontaktowej Microsoft Outlook. Wpisy i zadania wprowadzone do kalendarza SAP Business One mogą być synchronizowane z listą zadań Microsoft Outlook.
- Obsługa i wsparcie klienta – Umożliwienie działowi obsługi i wsparcia klienta administrowania gwarancjami, umowami serwisowymi, rozmowami telefonicznymi oraz śledzenia wszystkich interakcji z klientami.
- Zarządzanie kontaktami z partnerami biznesowymi – Zarządzanie danymi resellerów i partnerów w celu śledzenia działań przedsprzedażowych, włączając w to profile, podsumowania kontaktów, bilanse i analizę sprzedaży.
Działania operacyjne i dystrybucja - Sprzedaż i dostawa – Odpowiadanie na zapytania cenowe, wprowadzanie zamówień klientów, organizacja dostaw, aktualizacja zapasów, raportowanie bieżących bilansów klientów oraz zarządzanie fakturami i płatnościami klientów.
- Zaopatrzenie – Zarządzanie umowami ze sprzedawcami i transakcjami, włączając w to wystawianie zamówień zakupu, uaktualnianie stanów magazynowych, obliczanie wartości towarów importowanych, zwroty i udzielanie kredytów oraz obsługę płatności.
- Zarządzanie stanem magazynowym – Obsługa stanów magazynowych, zarządzanie listami towarów i cen, przecenami, transferami pomiędzy magazynami i transakcjami magazynowymi – wszystko całkowicie zintegrowane z systemami sprzedaży i zakupów. Zarządzanie – indeks magazynowy, partia, numer seryjny – rozliczenie do wyboru - według ceny średniej, ewidencyjnej, FIFO, LIFO oraz wyznaczonej na poziomie numeru seryjnego lub partii.
- Zarządzanie lokalizacjami magazynowymi – wsparcie wdrożeń w zakresie magazynu wysokiego składowania.
- Planowanie produkcji – Zarządzanie zapotrzebowaniami materiałowymi poprzez kreatory umożliwiające definiowanie scenariuszy w pięciu łatwych krokach oraz przewidywanie zapotrzebowania w oparciu o prognozy.
Administracja i raportowanie
- Zasoby ludzkie – Przechowywanie informacji o każdym pracowniku umożliwiające zarządzanie danymi pracowników.
- Automatyczne alerty - Definiowanie własnych alertów i unikalnych procesów obiegu informacji poprzez ustanowienie zatwierdzeń, procedur i kroków automatycznie wykonywanych przy zajściu określonego wydarzenia.
- Okna i raporty – Tworzenie intuicyjnych raportów i okien dla każdego aspektu działalności firmy, włączając w to klientów i dostawców, sprzedaż, obieg gotówki, księgowość, stany magazynowe, raporty finansowe, cenniki oraz działania klientów.
- Przeciągnij i skojarz - Podgląd istotnych związków pomiędzy danymi poprzez przeciąganie danych, o których chce się otrzymać więcej wiadomości, ustawianie ich ponad innymi danymi i wyciąganie z nich więcej szczegółów.
- Indywidualne dostosowywanie i integracja - Umożliwienie użytkownikom łatwego dodawania pól, zmian form oraz indywidualnego dostosowywania kwerend i raportów. Standardowy zestaw do tworzenia oprogramowania (SDK) składający się z obiektów biznesowych wielokrotnego użytku i narzędzi do indywidualnego dostosowywania interfejsu użytkownika umożliwia dopasowanie SAP Business One do specyficznych potrzeb danej gałęzi przemysłu i firmy.
|