Jak wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w cyfrowej transformacji?

W kwietniu 2024 r. rusza seria stacjonarnych wydarzeń „Dynamics 365. Kierunek: AI” poświęconych cyfrowej transformacji i narzędziom…

INDUSTRY 4.0 – jak fabryki przyszłości mogą wykorzystać IoT, AR i AI?

Dawniej określenie kondycji firmy było możliwe na dwa sposoby. Poprzez okresową kontrolę lub „gaszenie pożaru”, gdy zdarzyła się awaria.

ERP-view.pl - 10 kluczowych czynników dla udanej transformacji chmurowej

Transformacja cyfrowa przedsiębiorstw i migracja do chmury to zmiany, które radykalnie poprawiają sprawność, wydajność i bezpieczeństwo firm.

Alior Bank łączy siły z Symfonią i rozszerza dostępność usługi BankConnect

Alior Bank nawiązał współpracę z Symfonią, jednym z największych dostawców oprogramowania dla biznesu. Teraz przedsiębiorcy, którzy…

Miliardy w automatyzację

Blisko 2 mld dolarów zainwestuje w tym roku biznes w oprogramowanie do automatyzacji procesów stałych. To o jedną piątą więcej niż w 2020, a…

Cyfrowa transformacja w dystrybucji i handlu – jak w praktyce zmienia biznes?

Cyfrowa transformacja to jeden z najważniejszych obecnie trendów cywilizacyjnych. Stanowi ona szczególną zmianę organizacyjną, której wynikiem…

Previous Next Play Pause
abasabas Business Solutions Poland kontynuuje swoją misję wspierania branży odlewniczej dołączając do członków Stowarzyszenia Technicznego Odlewników Polskich (STOP). Firma posiada bogate doświadczenie w obszarze usprawniania procesów wytwórczych w sektorze metalurgicznym oraz aktywnie je wspiera w renomowanych zakładach produkcyjnych tego sektora, np. PGO S.A. i Odlewnie Polskie S.A.

SYMFONIASymfonia i HRobots podpisały umowę dotyczącą rozwiązania inteligentna e-teczka pracownika. Dzięki zawartemu porozumieniu klienci Grupy Symfonia mają możliwość korzystania z tego rozwiązania HR w formule white label. Dla Symfonii to kolejny krok w budowaniu kompleksowego portfela rozwiązań optymalizujących i digitalizujących procesy biznesowe, tym razem w obszarze HR. Kontrakt został zawarty na czas nieokreślony.

Koniec roku 2023 okazał się dla rozwiązań informatycznych DSR 4FACTORY obfitym w nagrody. Aż dwa nowe projekty AI 4FACTORY zostały nagrodzone przez dwie niezależne grupy ekspertów. Potwierdza to, że firma DSR z Wrocławia należy do grona prekursorów i liderów zastosowania sztucznej inteligencji w produkcji w Polsce.

sap logoAkademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie rozpoczęła kolejny etap transformacji cyfrowej związany z usprawnieniem swoich kluczowych systemów zarządzania uczelnią. Ten strategiczny krok jest częścią planu rozwoju AGH i ma na celu usprawnienie obsługi studentów oraz pracowników. W ramach tego projektu uczelnia wdraża rozwiązania SAP, w tym m.in. te dostarczane w modelu subskrypcyjnym w chmurze. AGH jako pierwsza uczelnia w Polsce zdecydowała się na takie działanie.

Cyfryzacja wkracza do księgowości w pełnym wymiarze za sprawą Krajowego Systemu eFaktur. Dla przedsiębiorców, którzy korzystają już z elektronicznych faktur oznacza to zmianę wewnętrznych systemów, a dla tych, którzy posługują się fakturami papierowymi - rewolucję.

Capgemini ogłosiło dziś zawarcie umowy z Grupą InPost, liderem rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie, która umożliwi InPost optymalizację, automatyzację i standaryzację kluczowych procesów biznesowych. Transformacja ta ma na celu uproszczenie i przyspieszenie realizacji usług dla klientów tej firmy.

COMARCHKonkurs Partner Roku to wyjątkowa rywalizacja Partnerów Comarch, podczas której wyłaniane są przeprowadzone i zgłoszone przez nich najlepsze i najbardziej innowacyjne wdrożenia systemów Comarch ERP, czyli oprogramowania, które wspiera zarządzanie zasobami i procesami w niemal każdym obszarze biznesowym firmy. Finał tegorocznego konkursu miał miejsce w Warszawie, na konferencji Partnerstwo,  gdzie w czasie uroczystej gali nagrodzeni zostali laureaci w trzech kategoriach: Najlepsze wdrożenie Comarch ERP Optima, Najlepsze wdrożenie Comarch ERP XL oraz Najlepsze wdrożenie Comarch ERP 4.0.

28 listopada 2023 roku odbyło się niezwykłe wydarzenie, które zgromadziło liczną publiczność zainteresowaną przyszłością biznesu. Intersys - ekspert w zakresie dostarczania i optymalizacji informatycznych rozwiązań biznesowych oraz czołowy organizator wydarzeń branżowych, zaprosił nas na niezwykłe warsztaty, podczas których eksperci dzielili się wiedzą na temat chmurowego systemu ERP Business Central wspomaganym Sztuczną Inteligencją.

proalpha polskaGrupa proALPHA jeden z wiodących dostawców oprogramowania ERP+ dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw, przejmuje GEDYS IntraWare GmbH („GEDYS“) odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie klientów na kompleksowe funkcje CRM jako integralną część platformy rozwiązań ERP+. GEDYS oferuje swoim klientom doskonałe rozwiązania CRM, które umożliwiają realizację projektów zarówno on-premises, jak i w chmurze, szczególnie dla przemysłu produkcyjnego oraz innych kluczowych branż. GEDYS, jako przedsiębiorstwo Grupy proALPHA, będzie nadal operować samodzielnie na rynkach docelowych.

SYMFONIADecyzja o akwizycji wynika z długofalowej współpracy spółek eDokumenty i moreBIT z Symfonią. Przejęcie firmy eDokumenty oraz pakietu kontrolnego moreBIT to kolejny krok Symfonii w kierunku podnoszenia jakości oferowanych usług i budowania pozycji lidera rynku oprogramowania dla przedsiębiorstw.

altab logo120System SAP Business One jest przygotowany do pełnej obsługi faktur elektronicznych zgodnie ze standardem KSeF. Umożliwia przesyłanie ustrukturyzowanych faktur sprzedaży z SAP do Krajowego Systemu e-Faktur oraz pobieranie faktur zakupu z KSeF do elektronicznego obiegu dokumentów, zatwierdzenia i księgowania w SAP.

sap logoSkala cyfryzacji polskich firm wciąż rośnie i coraz częściej sięgają po nią także mniejsze podmioty. Przedsiębiorstwa, niezależnie od rozmiaru coraz śmielej wdrażają technologie cyfrowe w kolejnych obszarach, a menadżerowie w większości przyznają, że długoterminowy zwrot z inwestycji IT jest równie ważny co jej koszt – pokazują dane zebrane przez SAP Polska.

Sztuczna inteligencja (AI) ma istotny wpływ na przyspieszenie procesu serwicyzacji w rozmaitych sektorach gospodarki. Nowe badanie przeprowadzone przez IFS pokazuje, że dla 43% respondentów zajmujących najwyższe stanowiska decyzyjne i zarządcze w przedsiębiorstwach, przejście na model biznesowy oparty na usługach jest celem priorytetowym. Podstawowymi czynnikami przyspieszającymi jego osiągnięcie są właśnie sztuczna inteligencja i automatyzacja.

Podobnie jak w życiu, tak i w technologii jedyną stałą jest zmiana. Poniżej przedstawiamy prognozy liderów Salesforce dotyczące tego, jak technologia będzie kształtować przyszłość, a w szczególności to, jak sztuczna inteligencja zmieni przyszłość naszej pracy. Pracownicy biurowi szacują, że generatywna sztuczna inteligencja pozwoli im zaoszczędzić aż pięć godzin tygodniowo. Stanowi to nową, ekscytującą szansę dla firm, pozwalając im wykorzystać kreatywność, strategiczne myślenie i innowacyjność swoich zespołów na znacznie większą skalę niż do tej pory.

bpscW polskim sektorze małych i średnich przedsiębiorstw (MSP), zatrudniającym obecnie blisko 10 milionów ludzi, wyraźnie rysuje się wyzwanie współczesnej gospodarki: brak wykwalifikowanej kadry technicznej i IT. Ponad połowa (55%) MSP zmaga się z rekrutacją specjalistów technicznych, a 30% odczuwa niedobór ekspertów IT, co wyraźnie przekracza europejską normę.

Nowe technologie poprawiają rentowność lub zwiększają efektywność działania organizacji – zdaniem większości firm, które wzięły udział w badaniu KPMG. Najlepiej ocenione pod tym względem zostały data analytics, chmura i modele XaaS oraz sztuczna inteligencja (AI) i automatyzacja. Największa grupa ankietowanych organizacji zauważa, że inwestycje technologiczne przyczyniły się do zwiększenia zysków lub poprawy wydajności w ich firmach o ponad 10% Jednocześnie akceptacja kierownictwa do wdrażania nowych technologii wzrosła ponadtrzykrotnie, z 10 do 38% w ciągu ostatniego roku.

Aktualne trendy wyraźnie wskazują na rosnące zainteresowanie technologią Generatywnej Sztucznej Inteligencji (Gen AI) wśród wielu firm. Według badań przeprowadzonych przez Capgemini Reaserch Institute w kwietniu 2023, aż 96% osób zasiadających w zarządach, wymienia ją jako obecnie najważniejszy temat do dyskusji1 Kluczem do skutecznej nawigacji w tym dynamicznie zmieniającym się świecie jest zrozumienie potencjalnego wpływu tej technologii na różne sektory biznesu. Generatywna Sztuczna Inteligencja ma potencjał do zrewolucjonizowania sposobu funkcjonowania wielu branż. Niemniej jednak, z jej wdrożeniem wiążą się także pewne wyzwania. Jak rozpocząć ten proces, aby AI przyniosło organizacji realne korzyści biznesowe1?

ANEGISW dynamicznym środowisku biznesowym, w którym innowacje i zmiany są kluczowe dla sukcesu, również modele zarządzania firmą i budowania kultury organizacyjnej przekształcają się z tradycyjnych, sztywnych, korporacyjnych w elastyczne, innowacyjne i zorientowane na ludzi. Jak zasady otwartej komunikacji, wzajemnego zaufania, rozwijania potencjału w organizacji przekładają się na sukces pracownika i całej firmy? W rozmowie z ANEGIS Anna Solarek, architektka rozwiązań, konsultantka i liderka dzieli się doświadczeniem i wskazówkami w obszarze kształtowania kultury organizacyjnej opartej na empatii i wsparciu.

Z badania zrealizowanego przez Iron Mountain pośród średnich firm wynika, że 76% organizacji dąży do digitalizacji większości lub wszystkich zgromadzonych zasobów . Utrwalenie trendów dotyczących nowoczesnego podejścia do zarządzania informacją potwierdza, że biznes w większym stopniu dostrzega korzyści związane z uwolnieniem potencjału danych, a także ich odpowiednim zabezpieczeniem.

SAPWyzwaniem dla działów obsługujących operacje finansowe we współczesnych przedsiębiorstwach jest nie tylko mnogość procesów, ale również narzędzi. Szczególnie widać to w dużych organizacjach, obracających ogromnymi wolumenami danych. Dla koncernu Siemens AG zmiana takiego stanu rzeczy stała się w pewnym momencie priorytetem, gdy zauważono, w jakiej skali przekłada się on na produktywność zespołu.

Execon – polska firma konsultingowo-wdrożeniowa od ponad dekady z powodzeniem świadcząca kompleksowe usługi IT nawiązała partnerstwo z SAS, światowym liderem w zakresie analityki biznesowej i sztucznej inteligencji.

Back to top