600 tysięcy licencji systemów InsERT

insertInsERT S.A., producent oprogramowania, który od blisko ćwierć wieku wspiera małych i średnich przedsiębiorców, sprzedał łącznie 600 tys. licencji własnych programów. Z systemów lidera polskiego rynku MSP skorzystało już ponad 360 tys. firm.

 
 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
 
InsERT, dziś największy pod względem liczby sprzedanych licencji producent oprogramowania w Polsce, powstał w 1992 roku. Tworząc programy, od samego początku wsłuchiwał się w potrzeby firm małych i średnich, umożliwiając im codzienną działalność i rynkową ekspansję. Producent rozwijał się równie szybko jak korzystające z jego produktów przedsiębiorstwa. W efekcie do 11 maja br. sprzedał 600 tys. licencji swoich systemów. Z aplikacji Insertu skorzystało już ponad 360 tys. rodzimych przedsiębiorców, a wielostanowiskowe licencje umożliwiły instalacje programów na kilku milionach komputerów. W programach sprzedażowych z logo producenta wystawianych jest około miliona faktur dziennie.

Historia Insertu zaczęła się od Subiekta – jednego z pierwszych w Polsce komputerowych systemów obsługi sprzedaży, wykorzystywanego w większości firm rozpoczynających działalność w rodzącej się wolnorynkowej gospodarce. Twórcą Subiekta, do dziś najbardziej popularnego programu w swojej kategorii, był założyciel firmy, Jarosław Szawlis. Obecnie Subiekt jest częścią linii InsERT nexo oraz InsERT GT – zintegrowanych pakietów programów do zarządzania małą firmą.
Sektor MSP w Polsce to 1,8 mln firm. Stanowią one ponad 99% wszystkich przedsiębiorstw, zatrudniają 3/4 Polaków i wytwarzają 2/3 polskiego PKB. Świadomość, że dzięki naszym systemom małe i średnie firmy mogły i nadal mogą sprawnie działać, rozwijać się, zdobywać nowe rynki, zmieniać w duże przedsiębiorstwa i tworzyć znane marki, daje nam wiele satysfakcji. Cieszę się, że InsERT ma realny wpływ na rozwój polskiej przedsiębiorczości – mówi Jarosław Szawlis, prezes Insertu.
InsERT jest docenianym przez klientów i specjalistów producentem systemów wspomagających zarządzanie firmą, co potwierdzają przyznawane regularnie liczne nagrody i certyfikaty, takie jak Złoty Laur Klienta, Dobra Marka, Złoty Paragon, Solidna Firma, Przedsiębiorstwo Fair Play czy Gazele Biznesu. Strategia spółki polega na tworzeniu programów wysokiej jakości, które jednocześnie są przyjazne w użytkowaniu i na tyle uniwersalne, by mogły spełniać wymagania bardzo różnych odbiorców. Oferta obejmuje kompleksowe rozwiązania wspomagające zarządzanie małymi i średnimi firmami, począwszy od obsługi działu handlowego i gospodarki magazynowej, po programy z zakresu księgowości i finansów czy rozwiązania przeznaczone dla działów kadr i płac.
Przez ostatnie ćwierćwiecze sektor małych i średnich przedsiębiorstw przeszedł wiele zmian, wywierając zasadniczy wpływ na gospodarkę. Dotyczyło to również firm z branży oprogramowania. Przekształcały się, znikały, w ich miejsce powstawały nowe. InsERT nie przespał swojej szansy i stał się liderem sprzedaży w sektorze oprogramowania dla MSP. Z początkowych 5 produktów dopracowaliśmy się w całej historii 55. Poza systemami tzw. pudełkowymi od 7 lat oferujemy klientom system ERP Navireo – podsumowuje Jarosław Szawlis. – Z badań wynika, że niemal co siódmy dorosły Polak planuje w ciągu trzech najbliższych lat założyć firmę, a ponad połowa twierdzi, że jest przygotowana do prowadzenia działalności gospodarczej. Perspektywy na przyszłość są dobre – dodaje prezes Insertu.
W ciągu ostatnich dwóch lat producent wprowadził na rynek wiele nowych produktów, m.in. InsERT nexo – pakiet sześciu zintegrowanych programów kompleksowo wspomagających zarządzanie, aplikację vendero umożliwiającą założenie sklepu internetowego, witryny z ofertą lub firmowego serwisu, a także nowoczesną odsłonę systemu szybkiej sprzedaży detalicznej – Subiekt Sprint 2.

Źródło: www.insert.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top