SAP wkracza do świata mody

SAPSAP ogłosił dziś nową aplikację SAP® Fashion Management, która została przygotowana we współpracy z wiodącymi markami ze świata mody oraz z firmą attune consulting, specjalizującą się w rozwiązaniach technologicznych dla branży mody i lifestyle.


 REKLAMA 
 ifs 380 380 styczen 2019 
Aplikacja SAP Fashion Management, którą SAP zapowiedział w styczniu 2014, jest branżowym rozwiązaniem wspierającym zarządzanie handlem hurtowym, detalicznym i produkcją w branży mody. Dzięki SAP Fashion Management wsparcie działań operacyjnych we wszystkich tych obszarach może być zintegrowane na jednej platformie technologicznej, opartej na SAP HANA®. Celem zastosowania SAP HANA w branży mody jest przyspieszenie procesów i budowanie elastycznego biznesu na dużą skalę przy jednoczesnym wsparciu wzrostu przychodów, marż i wydajności.

Wiodące globalne marki z branży mody, takie jak Giorgio Armani i Luxottica, rozpoczęły już wdrażanie SAP Fashion Management. Celem, który im przyświeca, jest jednolite zarządzanie operacyjne w zakresie handlu hurtowego i detalicznego w ramach jednej, wyspecjalizowanej platformy technologicznej, która wykorzystuje te same dane podstawowe, procesy i informacje o stanach magazynowych.
W Luxottice z entuzjazmem rozpoczęliśmy nasz projekt wdrożeniowy, obecne jesteśmy na etapie migrowania systemów – powiedział Dario Scagliotti, CIO grupy Luxottica. W ciągu najbliższych miesięcy przewidujemy znaczące zmiany w bieżących procesach operacyjnych.
O rozwiązaniach dla branży mody i handlu detalicznego będziemy też rozmawiać podczas dyskusji panelowej na nadchodzącej międzynarodowej konferencji SAPPHIRE® NOW, która odbędzie się w dn. 3-5 czerwca br. w Orlando na Florydzie. Będzie to okazja, aby dowiedzieć się więcej o SAP Fashion Management bezpośrednio od klientów i specjalistów SAP.

Źródło: www.sap.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top