Connect To Web® – Po prostu więcej odpowiedzi, nie obietnic!

connecttoweblogoNa polski rynek wkracza Connect To Web® (Webowe Klucze USB oraz Webowe Karty Lojalnościowe USB), czyli wsparcie komunikacji BTL i wysyłkowej. Rozwiązanie umożliwia przygotowanie dowolnego, papierowego materiału reklamowego (folderu, ulotki mailingowej, broszury) ze zintegrowaną wtyczką USB. Po jej podłączeniu do komputera (MAC / PC) użytkownik odsyłany jest do dedykowanej strony internetowej, a marketerzy mogą w czasie rzeczywistym śledzić skuteczność i zasięg realizowanej kampanii.

 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 


Rodzina rozwiązań Connect To Web® obejmuje m.in. Klucze Webowe USB, Karty Lojalnościowe USB, foldery USB i ulotki mailingowe USB. Idea Connect to Web łączy tradycyjną formę materiałów BTL (folderów, ulotek lub broszur) z możliwością uzupełnienia komunikacji poprzez dedykowaną treść serwisu internetowego (landing page), do której jest odsyłany posiadacz ulotki. Wejście na landing page odbywa się poprzez podłączenie ulotki do portu USB. Główne wartości dodane rozwiązania to możliwość personalizacji przekazu na dedykowanej stronie internetowej oraz możliwość śledzenia online efektów i zasięgu kampanii. Connect to Web jest rozwiązaniem opatentowanym i z powodzeniem wykorzystywanym na świecie przez setki globalnych marek wśród, których znajdują się m.in.: Audi, BMW, Honda, Michelin, Bayer, BlackBerry, Auchan, AXA, IBM, SAP, REDBULL, ORANGE czy SIEMENS.

Jak to działa?

Connect to Web® to opatentowana możliwość połączenia wtyczki USB z dowolnym papierowym materiałem reklamowym. Odbiorca takiego materiału (ulotki, folderu, wizytówki) może zostać bezpośrednio skierowany na przygotowaną dla niego indywidu- alną treść multimedialną, do sklepu internetowe- go lub też programu lojalnościowego online. Rozwiązanie wykorzystuje platformę informa- tyczno-analityczną, która umożliwia marketerom śledzenie w czasie rzeczywistym przebiegu kampa- nii pod kątem jej efektywności i zasięgu terytorial- nego. Analizy mogą być realizowane zarówno w odnie- sieniu do pojedynczego papierowego materiału jak również dowolnie zdefiniowanej grupy.
„Rozwiązania Connect To Web® to kolejny krok w ewolucji drukowanych materiałów reklamowych i informacyjnych. Tradycyjny papier w konwencji plug and play został wzboga- cony o dodatkową treść, która w odróżnieniu od papieru jest multimedialna i można ją zmienić w każdej chwili już po wyprodu- kowaniu papierowego materiału reklamowego” – mówi Patryk Jaworski, Menedżer ds. Marketingu i Sprzedaży w OPENMEDIAGROUP.PL. Odbiorca takiej informacji zostaje przekierownay na landing page automatycznie, bez konieczności instalowania dodatkowego opro- gramowania czy też aplikacji, jak ma to miejsce np. w przypadku stosowania kodów QR. „Dzięki opatentowanemu rozwiązaniu Webowe Klucze USB otwierają natychmiast zakodowany adres URL w domyślnej przeglądarce użytkownika.” – dodaje Patryk Jaworski.
Webowe Klucze USB mogą być wykonane praktycznie w dowolnym kształcie i kolorystyce. Prostota działania sprawia, że konwersja w postaci pozytywnej odpowiedzi adresatów wrasta do poziomu 18% 25% (w niektórych przypadkach dochodzi do 40%).

Rozwiązania Connect To Web® dostęne są w Polsce od początku grudnia 2013 r. Wyłącznym dystrybutorem na terenie kraju jest OPENMEDIAGROUP.PL. Szczegółowe informacje oraz prezentacja multimedialna dostępne są na stronie www.openmedigroup.pl oraz www.connect-to-web.pl.

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top