Mobilna aplikacja 4 generacji dla branży usług serwisowych i remontowych

IFS - ERP, systemy ERP, systemy dla branży usługowej i serwisowejFirma IFS wprowadza mobilną aplikację czwartej generacji dla branży usług serwisowych i remontowych, działającą na smartfonach i tabletach z systemem Android. Rozwiązanie zawiera zaawansowane mechanizmy zarządzania serwisem, działające również w trybie offline i udostępnia intuicyjny, przyjazny użytkownikowi interfejs.
 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
Nowe rozwiązanie działa w oparciu o najlepszą w swojej klasie technologię Metrix Mobile dla systemu Android, uzyskaną przez IFS dzięki wcześniejszemu przejęciu firmy Metrix (w tym roku). Rozwiązanie zostało wbudowane w system IFS Applications, dzięki czemu powstało kompletne rozwiązanie mobilne do zarządzania terenową działalnością firm z branży usług serwisowych i remontowych. Nowa wersja, zaprojektowana i zoptymalizowana pod kątem platformy Android, uzupełnia istniejącą aplikację mobilną działającą na platformie Microsoft Windows Mobile.
Jesteśmy podekscytowani szybkością, z jaką byliśmy w stanie połączyć technologię Metrix Mobile z systemem IFS Applications, przedstawiając wersję beta połączonych rozwiązań już w pięć miesięcy po przejęciu” — powiedział Thomas Säld, wiceprezes ds. badań i rozwoju w korporacji IFS. „Rozwiązanie jest wyjątkowo przystępne, dzięki atrakcyjnemu wyglądowi oraz komfortowi i łatwości obsługi. Co ważniejsze, można łatwo je skonfigurować w celu dopasowania do procesu pracy użytkownika. Nasi klienci mogą je po prostu uruchomić jak standardową aplikację, dzięki czemu szybciej uzyskają zapewniane przez nie korzyści i łatwiej przeprowadzą aktualizacje produktu. Wprowadzając na rynek tę aplikację, zbliżyliśmy się do osiągnięcia statusu globalnego lidera na rynku systemów do zarządzania mobilnymi usługami serwisowymi i remontowymi.
Rozwiązanie obsługuje pełen proces — od momentu otrzymania przez technika zlecenia, aż do utworzenia raportu i odesłania go do serwera za pomocą urządzenia przenośnego. Aktualizacje statusu pracy są wprowadzane do zlecenia roboczego i natychmiast odsyłane do centrum rozdzielania zadań. Technik będący w terenie może zrobić zdjęcie, pobrać mapę zawierającą wskazówki dojazdu i zakończyć pracę, wpisując czas, materiały i wydatki. Dzięki elastycznej funkcji wyszukiwania dowolne dane zebrane w terenie — od instrukcji BHP po dane klienta — można łatwo skonfigurować wg klienta i rodzaju pracy.

Zarządzanie pracownikami mobilnymi to priorytetowe zagadnienie i jedno z tych, w które firma IFS znacznie inwestowała w ostatnich latach. Wprowadzenie tego rozwiązania jest kamieniem milowym w historii produktów firmy IFS. Stanowi połączenie infrastruktury ERP systemu IFS Applications, możliwości optymalizacji zasobów wiodącego systemu IFS 360 Scheduling i najlepszego w swojej klasie rozwiązania Metrix Mobile. Końcowym efektem jest kompletny system zarządzania pracownikami mobilnymi wykorzystujący niezrównane synergie produktowe.
W ostatnich latach wprowadziliśmy kilka rozwiązań odpowiadających na zapotrzebowanie związane z rosnącą rzeszą pracowników mobilnych” — powiedział Dan Matthews, dyrektor ds. technologii w korporacji IFS. „Między innymi przyjazny dla użytkownika i zoptymalizowany pod kątem potrzeb ekranu dotykowego interfejs IFS Enterprise Explorer, a także IFS Touch Apps — serię wykorzystujących przetwarzanie w chmurze aplikacji na smartfony dla pracowników mobilnych. Jesteśmy dumni, mogąc dodać do tej listy rozwiązanie mobilne czwartej generacji przeznaczone dla firm z branży usług serwisowych i remontowych. Mobilność pozostanie strategicznym obszarem inwestycji dla korporacji IFS.
Źródło: www.ifsworld.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top