Rozwój CRM WARTY pod kontrolą TENETO

TENETO Consulting zajmie się opieką techniczną i rozwojem systemu Siebel CRM, wspierającego sprzedaż ubezpieczeń WARTY, jednego z liderów rynku ubezpieczeń w Polsce. Firma wspiera w tym zakresie klientów w ponad 20 krajach na świecie.
 REKLAMA 
 ifs 380 380 styczen 2019 
System CRM oparty na rozwiązaniu Oracle Siebel ułatwia analizę oczekiwań zgłaszanych przez klientów, w tym wypadku z segmentu przedsiębiorstw. Dzięki temu czemu widząc jakiś wyraźny trend, WARTA może dopasowywać ofertę do nowych potrzeb przedsiębiorców.
Dlatego zdecydowaliśmy się na inwestycję w rozwój tego systemu, przy pomocy partnera, który ma w tym zakresie wieloletnie doświadczenie – mówi Marcin Zabost, kierujący Wydziałem Rozwoju i Utrzymania Produktów Ubezpieczeń Majątkowych Warty.
Dodaje, że w dzisiejszych czasach sprawny system zarządzania relacjami z klientami może stanowić istotną przewagę konkurencyjną na rynku. To szczególnie ważne dla towarzystwa takiego jak WARTA, która jest jednym z liderów na rynku ubezpieczeń firm i oferuje im kilkadziesiąt rodzajów polis.
Wsparcie i opieka techniczna nad rozwiązaniami naszych klientów jest jednym z filarów działaności naszej firmy. Nasz zespół świadczy wsparcie techniczne klientom w ponad 20 krajach na świecie, a pozyskanie tak ważnego klienta, jak Warta jest odzwierciedleniem wysokiej jakości naszych usług i posiadanych kompetenecji - komentuje Michał Kotnowski, Partner Zarządzający w firmie TENETO Consulting.
Źródło: TENETO CONSULTING

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top