Szersze wsparcie dla klientów Infor Xtreme

Infor ogłosił uruchomienie Infor Xtreme Support, nowego programu wsparcia. Program ten oferuje wyspecjalizowane, spersonalizowane, a przy tym proaktywne wsparcie klienta, wsparcie za pośrednictwem portalu do powszechnego użytku oraz trzy opcje planu wsparcia. Infor Xtreme Support wyznacza wyższy standard usług wsparcia przedsiębiorstw, pomagając klientom sprostać zarówno technicznym, jak i innym wyzwaniom oraz zapewniając maksymalną efektywność działania kluczowych dla firmy systemów.
 REKLAMA 
 ifs 380 380 styczen 2019 
Infor Xtreme Support zapewnia klientom dostęp do doświadczonych inżynierów wsparcia dysponujących szczegółową wiedzą na temat różnych klientów i branż. Znają oni dogłębnie oprogramowanie Infor, a przy tym mają kompetencje, aby współpracować z zespołem technicznym klienta, wypracowując natychmiastowe schematy reakcji zapewniające stabilność działania systemu.

Wsparcie Infor Xtreme Support jest dostępne za pośrednictwem nowego, oferującego możliwości dostosowania portalu Xtreme Support. Portal zapewnia użytkownikom łatwy dostęp do kluczowych zasobów wsparcia, w tym do poprawek oprogramowania, service packów, aktualizacji, informacji o wydaniu, spójnej bazy wiedzy, zapisanych instruktaży oraz społeczności online. Zasoby te można przeglądać za pomocą nowego interfejsu portalu, w którym użytkownik może dostosować do swoich potrzeb preferencje wyświetlania, tak aby szybciej i skuteczniej dotrzeć do szukanych informacji.

ION Support Assistant (ISA) to zautomatyzowane narzędzie zbierające informacje o ustawieniach i środowisku, w którym funkcjonuje oprogramowanie Infor użytkownika. ISA dostarcza inżynierom Infor Xtreme Support informacje o sytuacji klienta oraz pomaga im w szybszym rozwiązywaniu problemów. Co więcej, dzięki ISA użytkownicy otrzymują proaktywne powiadomienia o potencjalnych problemach oraz odpowiadające im rozwiązania, co pomaga systemom biznesowym funkcjonować na optymalnym poziomie, a co za tym idzie – firmom osiągać większe zyski.

Oferta Infor Xtreme Support wprowadza trzy opcje programu, dzięki czemu klienci mogą wybrać taki poziom wsparcia, który najbardziej odpowiada potrzebom ich organizacji, uwzględniając jej rozmiar oraz złożoność procedur.
Żaden sprzedawca nie oferuje lepszego ani szybszego wsparcia niż Infor - skomentował Steve Shurge, menedżer systemów w Recochem Inc. Ich doświadczeni inżynierowie wsparcia zawczasu analizują wszystkie potencjalnie zagrażające sytuacje, oszczędzając nasz czas i pieniądze. Mój zespół często korzysta z nowego, usprawnionego portalu w poszukiwaniu odpowiedzi, dobrych praktyk oraz eksperckiego wsparcia, które jest kluczowym elementem wpływającym na sukces naszej firmy. Prowadzimy działalność zarówno w Ameryce Północnej, jak i w Australii, tak więc ciągłość wsparcia jest najważniejszym czynnikiem pozwalającym na zachowanie skoordynowanej aktywności systemów naszej globalnej organizacji.
Jesteśmy szczególnie zadowoleni z nowego, przeznaczonego do powszechnego użytku interfejsu portalu. Jest tak skonstruowany, że można wykonać w nim dowolne polecenie, z poziomu dowolnej strony - powiedział Kenton Brandon-Fritzius, analityk wsparcia WMS w Graybar Electric. Z łatwością możemy odnaleźć informacje o już zaistniałych w przeszłości przypadkach, jaki i zgłosić nowy problem. Polegamy również na opcji zachowywania naszych spersonalizowanych ustawień, która pozwala nam szybciej i adekwatniej zgłaszać problemy.
Nowoczesne przedsiębiorstwa rozumieją, że odpowiedni poziom wsparcia jest kluczowy dla sukcesu całej organizacji. Jest to szczególnie istotne w przypadku dużych, złożonych organizacji, w których potrzebne są dedykowane zasoby dbające o efektywność systemów, bez względu na rozproszenie geograficzne oddziałów - powiedziała Marylon McGinnis, starsza wice-dyrektor, Xtreme Support, Infor. Dzięki Infor Xtreme Elite Support, w sytuacji gdy pojawiają się problemy bądź zostają udostępnione aktualizacje klienci mają pewność, że dba o nich konkretna osoba, która wie co zapewnia sprawne działanie ich systemu informatycznego.
Źródło: www.infor.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top