OD BIERNEGO WIDZA DO BRAND LOVER
NOWE NARZĘDZIA KOMUNIKACJI I ZARZĄDZANIA RELACJAMI Z KLIENTEM

Co roku największe firmy w Polsce przeznaczają nawet kilka milionów złotych na komunikację z klientem i budowanie jego zaangażowania. W walce o lojalnego i wysokorentownego klienta, stosowane są coraz bardziej wyszukane narzędzia i techniki, tylko część z nich przynosi jednak oczekiwane efekty. Co zatem przemawia do dzisiejszego prosumenta, jakie narzędzia wsparcia się sprawdzają, jak integrować działania i zarządzać wiedzą o Kliencie? Na to pytanie będziemy szukać odpowiedzi w gronie Praktyków – Dyrektorów i Managerów największych firm w Polsce.
 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
Już za kilka tygodni, 22-23 września podczas konferencji Marketing Performance & Customer Intelligence managerowie ds. marketingu, lojalności, CRM i Business Intelligence m.in. ING Bank Śląski, P4, Danone, TP, Allegro, mBank, Netia, Grupa Żywiec, Polkomtel, Bank Zachodni WBK czy Agros Nova podzielą się wypracowanymi strategiami na zdobycie zaufania, zatrzymanie klienta i wsparcie sprzedaży.

Sprawdzone rozwiązania wymienionych liderów rynku w efektywnej integracji danych i zarządzaniu wiedzą o kliencie, optymalizowaniu relacji w procesie komunikacji i ofertowania to tylko część z zagadnień poruszanych podczas I dnia konferencji.

Niestandardowe sposoby integracji mediów społecznościowych w komunikacji marki i zarządzaniu relacją z klientem, a także unikalne podejście do dialogu, aktywizacji klienta i sytuacji kryzysowych w Internecie - to kolejna porcja gotowych rozwiązań i inspiracji dostępnych podczas tego obowiązkowego wydarzenia. Wszystko to wsparte informacjami o skutecznych narzędziach i podejmowanych działaniach na poszczególnych etapach kampanii- przepis na nową jakość relacji z klientem jest zatem niemal gotowy. Trzeba się tylko po niego zarejestrować.

Konferencja jest jedną z 5 równoległych sesji dorocznego Forum Intelligence in Business gromadzącego ponad 400 praktyków.

REJESTRACJA: http://www.cee-bi.com/marketing-performance

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top