Zakupy w dobrym klimacie dzięki Comarch i IMS

COMARCH Internet Media Services SA, lider w świadczeniu wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży, został partnerem konferencji Sklep przyszłości. Comarch Retail Innovation Center. Podczas eventu skierowanego do przedstawicieli sieci sklepów detalicznych food oraz non food, IMS zaprezentuje możliwości wpływania na decyzje zakupowe klienta poprzez wykorzystanie odpowiednio dobranych bodźców.
{MosModule module=Wiadmosci_Dzial}
W dniu 22 września 2010 roku w Centrum Handlowym Złote Tarasy w Warszawie odbędzie się event Sklep przyszłości. Comarch Retail Innovation Center. To pierwsze w Polsce interaktywne i multimedialne spotkanie dla przedstawicieli sieci sprzedaży detalicznej, podczas którego zaprezentowane zostaną rozwiązania powstałe w oparciu o aktualne trendy i dostępne na rynku najnowsze technologie IT.

W prezentacji „IMS – Nowe Media w dobrym klimacie” – partner wydarzenia i ekspert w dziedzinie nowych mediów w miejscu sprzedaży – przedstawi możliwości wykorzystania technik umożliwiających kreowanie nastroju i wywieranie wpływu na zachowanie klienta.
Wojciech Grendziński, członek Zarządu Internet Media Services SA, prelegent konferencji za motto IMS przyjmuje cytat Copenhagen Institute for Futures Studies: Przyjemność robienia zakupów już nie wystarcza. Klienci oczekują szczególnej uwagi. Pragną gestów przyjaźni, zabawiania anegdotkami, relaksu, posmakowania różnych stylów życia i postaw. Konsumenci kupują emocje.
Zastosowanie marketingu sensorycznego ma za zadanie budowanie pozytywnego odbioru sklepu przez klienta. Ma to bezpośredni wpływ na wydłużenie czasu jego przebywania w miejscu sprzedaży, co z kolei wiąże się z ilością dokonanych przez niego zakupów. Dzięki przygotowaniu usług audio- i aromamarketingu specjalnie na potrzeby klienta końcowego, będzie on utożsamiał się z marką, a co za tym idzie – częściej do niej wracał.

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top