Oracle przedstawia rozwiązanie Oracle Agile Customer Needs Management

ORACLE - PLMFirma Oracle wprowadziła na rynek oprogramowanie Oracle Agile Customer Needs Management wchodzące w skład pakietu Oracle Product Value Chain, które umożliwia zarządzanie procesem wdrażania innowacji we współpracy z różnymi zainteresowanymi stronami oraz automatyzację tego procesu.
 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
W skład pakietu wchodzą ponadto moduły Oracle Agile Product Lifecycle Management (PLM ― zarządzanie cyklem życia produktu), Oracle Product Hub, Oracle AutoVue Enterprise Visualization i Oracle Product Data Quality. Dzięki temu pakiet oferuje kompleksowe rozwiązanie do zarządzania wszystkimi informacjami o produktach, zintegrowanymi procesami cyklu życia produktów, bezpieczną współpracą, jakością danych oraz wiedzą w ramach łańcucha wartości produktów obejmującego łańcuch projektowania, dostaw i popytu.

Oprogramowanie Agile Customer Needs Management umożliwia klientom łatwe rejestrowanie i hierarchizowanie pomysłów związanych z produktami, opinii klientów i wymagań co do produktów pochodzących ze źródeł wewnętrznych, takich jak kierownicy ds. rozwoju produktu, inżynierowie, handlowcy i członkowie dyrekcji, oraz ze źródeł zewnętrznych, takich jak klienci, partnerzy ds. projektowania i dostawcy.

Środowisko ma ułatwiać rejestrowanie, wspólne opracowywanie, weryfikowanie projektów i hierarchizację potrzeb klientów, koncepcji produktów, opinii od klientów oraz wymagań dotyczących produktów.

Oprogramowanie Agile Customer Needs Management oferuje wiele funkcji technologii Enterprise 2.0, takich jak oznaczanie, przeglądanie i dodawanie komentarzy, a także łatwy w obsłudze interfejs użytkownika oparty na technologii Web 2.0, umożliwiając stworzenie platformy ułatwiającej współpracę i zapewniającej otwartość na innowacje.

Moduł Agile Customer Needs Management obsługuje proces wdrażania innowacji w produktach dostosowany do potrzeb wielu branż, w tym sektora nowoczesnych technologii, nauk przyrodniczych i towarów konsumpcyjnych oraz handlu detalicznego i produkcji przemysłowej. Rozwiązanie to zawiera również funkcje do zarządzania specyfikacjami i ofertami dla produktów nietypowych, przeznaczone dla działów firm z branży zaawansowanych technologii i produkcji przemysłowej wykonujących produkty na zamówienie.

Moduł Agile Customer Needs Management jest zintegrowany z procesem PLM oraz z łańcuchem wartości produktów, aby umożliwić śledzenie produktów oraz obsługę zintegrowanego procesu „od pomysłu do projektu”, a w konsekwencji wdrożenie procesu rozwoju produktów w pętli zamkniętej.
Wprowadzając na rynek oprogramowanie Agile Customer Needs Management, umacniamy naszą czołową pozycję w dziedzinie rozwiązań do obsługi łańcucha wartości produktów. Oprogramowanie to pozwala klientom efektywnie zarządzać twórczymi pomysłami oraz wymaganiami klientów, co pozwoli im maksymalnie wykorzystać inwestycje w prace badawczo-rozwojowe ― powiedział Hardeep Gulati, wiceprezes Oracle ds. strategii rozwoju rozwiązań PLM i PIM (Product Information Management ― zarządzanie informacjami o produktach). Dzięki udostępnieniu funkcji społecznościowych technologii Enterprise 2.0 oraz łatwego w obsłudze interfejsu klienci mogą wykorzystać zbiorową inteligencję swoich pracowników, klientów i partnerów do identyfikowania cech produktów o największym potencjale rynkowym. Pomaga to propagować kulturę otwartej innowacyjności.
Źródło: www.oracle.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top