OUTBOX – certyfikowanym wdrożeniowcem Siebel CRM

 Firma Oracle USA podwyższyła status partnerski spółki Outbox, przyznając jej tytuł Siebel CRM certfied partner. Tym samym Outbox znalazł się w elitarnym gronie partnerów Oracle USA.

 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 

To potwierdzenie poziomu naszych kwalifikacji i umiejętności we wdrożeniach Siebel CRM. Status Certified Partner pozycjonuje nas teraz w grupie partnerów Oracle rekomendowanych do przeprowadzania wdrożeń Siebel CRM – mówi Marcin Ciesielski – członek zarządu ds. Strategii i Rozwoju spółki Outbox.

Certified Partner to również sposobność na potwierdzenie praktycznych umiejętności poprzez dostęp do narzędzi szkoleniowych oraz ścieżek certyfikacji. Outbox posiada wiele doświadczeń we wdrożeniach systemów CRM (głównie w branży telekomunikacyjnej, finansowej oraz mediach), a rozwiązanie Siebel jest numerem 1 na świecie w swojej klasie.

Dla wielu klientów certyfikacja jest potwierdzeniem umiejętności firmy zgodnych z obowiązującymi standardami oraz najlepszymi praktykami w obszarze znajomości aplikacji. Jest to również ważny czynnik decyzyjny przy nawiązywaniu współpracy. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. – podkreśla Marcin Ciesielski

Wyższą jakość obsługi klientów zapewni Outboxowi możliwość podnoszenia większej ilości tzw. „ticketów” z opisami błędów do aplikacji i baz danych, co pozwoli na znacznie sprawniejsze (tak zwany „wysoki priorytet rozwiązywania”) rozwiązywanie błędów zgłoszonych przez konsultantów z polskiej firmy. Wyższy status to również korzyści wizerunkowe, przedstawiające Outbox jako jednego z najbliższych partnerów amerykańskiego koncernu. Polska spółka zyska m.in. potwierdzenie osiągnięć Outbox przez wyższe kierownictwo Oracle w publikacjach prasowych i materiałach promocyjnych, jak również możliwość występowania na konferencjach, którym patronuje Oracle.

Outbox współpracuje z amerykańskim koncernem już od 2006 roku. W grudniu 2007 roku obie firmy podpisały umowę o współpracy w zakresie rozwoju produktów Oracle w polskim centrum Outbox Offshore Development. W jej ramach Outbox dostarcza amerykańskiej firmie rozszerzenia produktów CRM z oferty Oracle (PeopleSoft oraz Siebel) by zapewnić obsługę usług konwergentnych sprzedawanych przez firmy telekomunikacyjne, media oraz instytucje finansowe.

Źródło: Outbox

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top