Polska premiera iScala Storefront

 Firma Epicor Software Corporation, czołowy dostawca zintegrowanego oprogramowania dla przedsiębiorstw, wprowadziła na rynek rozwiązanie Epicor iScala Storefront, zbudowane w oparciu o technologie partnerskiej firmy Part Trap. iScala Storefront to rozwiązanie e-commerce, umożliwiające świadczenie usług sprzedaży internetowej swoim partnerom, klientom i sprzedawcom. Aplikacja Storefront jest dostępna jako zintegrowana część sztandarowego systemu ERP firmy, iScala.

 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 

Użytkownicy rozwiązania iScala Storefront otrzymują szeroki wachlarz możliwości dostosowania wyglądu i zakresu uprawnień dla swoich klientów, partnerów i handlowców. Rozwiązanie zapewnia też szybki dostęp do danych zamówień i produktów. Klienci firmy mają możliwość graficznego konfigurowania gotowych produktów z dostępnych elementów (np zestawów sprzętu komputerowego), mogą porównywać koszt różnych zestawów w zależności od wersji, wielkości zamówienia oraz w czasie rzeczywistym kalkulować czas dostawy ze względu na aktualne stany magazynowe, dostępności materiałów czy dostawy w określone lokalizacje. Dostępne są również opcje projektowania własnych kampanii promocyjnych na poszczególne towary lub linie produktowe, które mogą być precyzyjnie kierowane do zdefiniowanych grup klientów ze względu na obszar, historie współpracy, warunki handlowe, etc. Rozwiązanie iScala Storefront jest obecnie dostępne w dwóch wersjach: iScala Storefront Enterprise oraz iScala Storefront Standard.

Umożliwienie samoobsługi użytkownikom
Rozwiązanie iScala Storefront zwiększa wydajność w całym cyklu sprzedaży. Klienci mają wgląd w opisy, ceny i rabaty, kontrolują dostępność, mogą także w każdym momencie złożyć zamówienie i określić warunki dostawy. W zależności od poziomu uprawnień użytkownik może tworzyć, zmieniać lub usuwać zamówienia i oferty. Bieżące informacje o dostępności produktów są wyświetlane wraz z wiadomościami o cenach, rabatach i planach dostawy właściwych dla danego klienta, określonymi z wykorzystaniem usług internetowych. Interaktywne obrazy ułatwiają wybór produktu — poszczególne pozycje można zamówić klikając aktywny obszar obrazu, co jest idealnym rozwiązaniem przy zamawianiu np. części zapasowych. Po zakończeniu składania zamówienia jest ono natychmiast zapisywane w programie iScala, a potwierdzenie pomyślnego przeprowadzenia operacji jest wyświetlane na ekranie użytkownika. Potwierdzenie wraz z podaniem całkowitego kosztu, przewidywanej daty dostawy i numeru zamówienia może być także automatycznie przesłane w formie elektronicznej.

Możliwość dostosowania do potrzeb użytkownika
Dodatkowe funkcje to iScala Storefront Catalog oraz iScala Storefront Configurator. Funkcja iScala Storefront Catalog ułatwia aktualizację katalogu w formacie PDF i stron poszczególnych produktów w wybranym języku oraz drukowanie ich. Funkcja iScala Storefront Configurator stanowi podręcznik użytkownika w zakresie opcji i narzędzi umożliwiających konfigurację złożonych produktów ze wstępnie ustalonego zbioru elementów.

Łatwość prowadzenia kampanii promocyjnych
Nowa aplikacja umożliwia firmom również opracowywanie i przeprowadzanie kampanii promocyjnych oraz kierowanie informacji dotyczących produktów zarówno do poszczególnych klientów, jak i do całych ich grup. Produkty objęte promocją można wyróżnić na ekranie powitalnym oraz przedstawić promocyjne ceny lub inne oferty. Kupując określone produkty, klient może zyskiwać prawo do otrzymania innych w ramach prezentu lub do nabycia ich po obniżonej cenie. Wszystkimi tymi opcjami można zarządzać z poziomu projektanta kampanii, wbudowanego w rozwiązanie iScala Storefront.

Szybki dostęp do danych zamówień i produktów
Wykorzystując rozwiązanie iScala Storefront, firmy mają wgląd w podstawowe informacje o kontach klientów. Ponadto można wyszukiwać faktury już rozliczone i jeszcze nierozliczone według numeru faktury, numeru zamówienia, daty wystawienia faktury, daty wymagalności lub numeru zamówienia klienta. Po otwarciu danego zamówienia program wyświetla jego nagłówek i poszczególne pozycje — zarówno otwarte, jak i zamknięte.

Użytkownicy mogą z łatwością odnaleźć odpowiednie produkty, wykorzystując pola lub drzewo wyszukiwania. Narzędzia te wyświetlają listę produktów z uwzględnieniem ich dostępności i ceny oraz umożliwiają umieszczenie wybranego produktu w koszyku zamówień. Obrazy i szczegółowe opisy produktu mogą być wyświetlane wraz z informacjami o wcześniejszych i planowanych dostawach. Istnieje także możliwość wyświetlenia szczegółowych danych dotyczących danego zamówienia.

Mniejsze ryzyko błędów
Funkcjonalność iScala Storefront zmniejsza ryzyko popełnienia błędów przy wprowadzaniu zamówień. Pozwala to firmom zmniejszyć koszty związane z wprowadzaniem i obsługą zamówień oraz ze zbieraniem informacji. Ze względu na to, że klienci sami wprowadzają swoje zamówienia i nie są one przepisywane, podlegają one wyłącznie rejestracji już w punkcie wejścia.

Dostępność rozwiązania
Rozwiązanie iScala Storefront jest obecnie dostępne w dwóch wersjach: iScala Storefront Enterprise oraz iScala Storefront Standard. W przypadku wersji iScala Storefront Enterprise, na każdy serwer kupuje się odrębną licencję, a system umożliwia obsługę nieograniczonej liczby klientów oraz pracowników działu sprzedaży danej firmy na danym serwerze. System można rozszerzyć o dodatkowe firmy i zwiększyć liczbę dostępnych stron internetowych. W przypadku wersji iScala Storefront Standard, licencję kupuje się na każdy serwer dla tylko jednej firmy, a system obsługuje maksymalnie pięciu zdefiniowanych klientów i dwóch zdefiniowanych sprzedawców. Aby zwiększyć liczbę klientów lub sprzedawców, należy kupić dodatkowe licencje na wersję Standard.

Źródło: www.epicor.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top