microsoft logo 2018Nowe technologie, czy tego chcemy czy nie, wkroczyły do naszego życia prywatnego (śmiem twierdzić, że z wielką przyjemnością je w większości przypadków do naszego życia zaprosiliśmy). Natomiast czy tak samo chętnie zapraszamy je do naszego życia zawodowego?

 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
Poznajcie Państwo proszę naszego bohatera – Pana Marka. Pan Marek jest właścicielem kilkunastoosobowej firmy zajmującej się sprzedażą produktów wyprodukowanych przez siebie jak i dystrybucją produktów, które kupuje od zewnętrznych partnerów biznesowych. Posiada on kilka sklepów stacjonarnych, które służą jako wizytówki ich produktów oraz sieć pracowników terenowych (sprzedawców), którzy jeżdżą z ofertą do najdalszych zakątków kraju. Pan Marek również nawiązał kontakty zagraniczne – kupuje produkty z zagranicy i odsprzedaje je w kraju i zastanawia się nad otwarciem punktu poza granicami kraju.

Prywatnie Pan Marek jest ogromnym fanem nowych technologii ponieważ wie, że te ułatwiają i uprzyjemniają mu życie. I tak może się on pochwalić inteligentnym domem, który jest ciepły w zimie oraz chłodny w letnie dni, z zawsze opłaconymi rachunkami oraz zawsze posprzątany. Pan Marek ponadto posiada inteligentny samochód, który wyposażony jest w wiele czujników, poduszek oraz systemów bezpieczeństwa. Ponadto od zawsze wykorzystywał smartphony, ponieważ chce być zawsze na bieżąco, a w wolnych chwilach dokształca się oraz pogłębia swoją wiedzę z zakresu wędkarstwa – przynajmniej dwa razy do roku lata z przyjaciółmi na wyprawy do Skandynawii, aby testować nowe, inteligentne przynęty oraz inne zdobycze nowej wędkarskiej technologii.

Pan Marek również wie, że aby być konkurencyjnym w jakże zmieniającym się krajobrazie biznesowym, trzeba być 2 kroki przed konkurencją – zarówno w sferze obsługi klienta ale i również zapewnić pracownikom nowoczesne stanowisko pracy. Chciałby, aby jego pracownicy, którzy działają zarówno w biurze jak i w terenie, mogli w każdej chwili mieć dostęp do krytycznych systemów takich jak system ERP czy CRM, żeby mogli skupić się na budowaniu relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi, a nie na zastanawianiu się na kiedy mają dostarczyć plan sprzedażowy, w którym miejscu są z jego realizacją, co się dzieje z reklamacjami lub czy już zmienili parametr na danym zamówieniu. Tym wszystkim, czyli m.in. elementami powtarzalnymi powinny zajmować się za nich maszyny, a przede wszystkim zawarta w nich inteligencja wspierająca pracę ludzi.

W erze transformacji cyfrowych zmiana staje się standardem, a bycie na fali tej zmiany jest równoznaczne z odnoszeniem sukcesów firm, które razem z duchem zmiany podążają. Tak samo jak komputer, a przede wszystkim internet zmieniły nasz sposób pracy oraz otworzyły nieograniczone możliwości uczestnictwa w globalnej wiosce – które aktualnie są standardem – tak samo krokiem milowym w prowadzenia biznesu stają się rozwiązania chmurowe takie jak Microsoft Dynamics 365 Business Central. Rozwiązanie to (rozwiązanie z rodziny systemów ERP) zostało napisane jako rozwiązanie w pełni chmurowe, skalowalne, dostępne w dowolnym miejscu i czasie na całym globie, naszpikowane nowoczesnymi technologiami jak np. sztuczna inteligencja (AI).

To co oferuje rozwiązanie Dynamics 365 Business Central to przede wszystkim:

Biznes bez podejścia silosowego (zasada wszystko-w-jednym) – czyli wszystkie działy (sprzedaż, obsługa klienta, księgowość), które są niezbędne do prowadzenia biznesu w jednym miejscu, dostępne dla wszystkich z możliwością analizowania całej organizacji w prosty, jednolity sposób.

Inteligentne podpowiedzi – możliwość podejmowania jeszcze lepszych decyzji biznesowych dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji oraz możliwości analizowania wszystkich zależności pomiędzy danymi oraz procesami na wskroś całej organizacji.

Dzięki w pełni chmurowemu środowisku, Business Central pozwala ruszyć szybko (wdrożyć mały, najbardziej newralgiczny lub ten dający największą korzyść biznesową) i czerpać korzyści już od samego początku wykorzystywania rozwiązania. Dzięki możliwości wykorzystania do tego znajomych rozwiązań takich jak Outlook czy Word/Excel czas wdrożenia pracowników jest jeszcze krótszy.

W jaki sposób system Dynamics 365 jest w stanie wspomóc biznes Pana Marka? Kilka elementów (ciężko byłoby wymienić wszystkie korzyści jakie dostarcza Dynamics 365 Business Central) to między innymi:

  • możliwość dostarczenia pracownikom nowoczesnego narzędzia wszystko-w-jednym pozwalającego pracować na komputerach stacjonarnych, smartfonach, tabletach zarówno z przeglądarki jak i systemu Outlook czy aplikacji mobilnej i dającej możliwość realizacji procesów zgodnych ze standardami organizacji
  • możliwość wykorzystania podczas pracy sztucznej inteligencji. Zawarte w aplikacji elementy AI pozwalają podpowiadać użytkownikom najlepsze kolejne działania sprzedaży czy obsługi klienta a osobom zarządzającym biznesem kierunki w jakim biznes powinien być rozwijany
  • dzięki chmurowemu dołączanie kolejnych elementów (modułów) aplikacji, ekspansja poza granice kraju staje się jeszcze prostsze i daje możliwie szybką możliwość korzystania z tych elementów


Rozwiązanie Microsoft Dynamics 365 Business Central adresuje wszystkie potrzeby przedsiębiorstwa takie jak m.in sprzedaż, obsługę klienta, finanse, księgowość, a dzięki podejściu modułowemu pozwala również odpowiedzieć na potrzeby w zależności od branży (wsparcie projektowe, produkcję czy dystrybucję). Dzięki podejściu wieloplatformowemu, możemy korzystać z niego na dowolnym urządzeniu, a dzięki przenikaniu z się z innymi aplikacjami biznesowymi takimi jak pakiet Office, nawet z systemu Outlook.

Panu Markowi podoba się wizja posiadania nowoczesnego rozwiązania, które będzie realnym wsparciem dla pracowników – ich wirtualnym asystentem. Ponadto wizja dostępu do swojego biznesu online, nawet podczas łowienia ryb w Skandynawii, i możliwość podejmowania decyzji z łódki jest niesamowicie kusząca. Jak wiadomo – każdy szef jest w 120% zaangażowany w działanie i prowadzenie swojego biznesu.

Źródło: www.microsoft.com/pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top