BIG DATA SUMMIT
17 marca 2016 r., Warszawa
Udział w Big Data Summit będzie dla słuchaczy wyjątkowa okazją, aby dowiedzieć się jak skutecznie zarządzać, chronić i wykorzystywać rosnące ilości danych w przedsiębiorstwie. Z naciskiem na najlepsze praktyki, podczas wydarzenia eksperci branżowi odpowiedzą na kluczowe pytania:
- Jak zapanować nad lawinowym przyrostem danych?
- Jak wykorzystać w pełni potencjał danych? • Jak zabezpieczać, archiwizować, przetwarzać i analizować dane?
- Jakie metody wdrażać dla poprawy jakości pracy danych?
Konferencja pomoże nabyć słuchaczom wiedzę, umożliwiającą doprowadzenie firmy do doskonałości w zarządzaniu wydajnością organizacji
W programie wydarzenia m.in.:
- Wartość dodana z Big Data w analizie behawioralnej klienta Paweł Ładyżyński, Grupa Wirtualna Polska Sp. z o.o
- Jak dopasować się do potrzeb klienta – Big Data narzędziem do wsparcia biznesowych decyzji Rafał Latkowski, LOYALTY PARTNER POLSKA Sp. z o.o.
- „Big Data jako wsparcie realizacji strategii organizacji” – pokazana na przykładzie wdrożenia Big Data w firmie telekomunikacyjnej Mirosław Deja, T- mobile Polska S.A.
- Optymalizacja kosztów przetwarzania w chmurze Przemysław Szufel, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Strona internetowa wydarzenia: http://bigdatasummit.pl/
Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny!
Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona.