pulsbiznesulogoIX KONGRES BUSINESS INTELLIGENCE

6 - 7 maja 2015 r., Warszawa



ANALITYKA BIZNESOWA W PŁYNNEJ RZECZYWISTOŚCI
  • Real World Examples - kluczowe trendy na rynku zaawansowanej analityki 
  • Nowe technologie dające przewagę rynkową. Jak zapewnić poziom wiedzy pozwalający na konkurencję, gdy ilość danych rośnie a systemy BI stają się za wolne
  • Odnów swoją strategię integrowania danych, by przygotować się do cyfryzacji 
  • Nowinki vs(?) realne cele - wartość operacyjna zaawansowanych narzędzi analitycznych
  • Kryteria wyboru właściwych narzędzi i rozwiązań
  • Analiza vs(?) synteza danych – za dużo analizujemy, za mało syntezujemy

ANALITYCZNA KULTURA W PRZEDSIĘBIORSTWIE

  • Jak stworzyć i podtrzymać strategię. Zabezpieczanie idei BI i jej promocja w organizacji. Jak z powodzeniem komunikować korzyści płynące z BI 
  • Jak przebudować całościowe podejście organizacji do BI. Metody wdrożeniowe
  • Strategia korporacyjna w zakresie raportowania i zarządzania wielkimi zbiorami danych
  • Organizacja efektywnego zarządzania danymi, informacją i wiedzą w firmie. Ład informacyjny – jak sprawić by zarządzanie informacją zadziałało. Demokratyzacja informacji 
  • Analiza biznesowa w cieniu silosowości funkcjonalnej 
  • Zarządzanie danymi w praktyce dnia codziennego. Jak sklasyfikować role i potrzeby informacyjne pracowników ze względu na miejsce w organizacji
  • Zespół projektowy w projekcie BI, dobre praktyki, skuteczna implementacja rekomendacji analitycznych 
  • Nowy podział kompetencji na linii IT – biznes. IT – lider (?) projektu. IT a realizacja strategii biznesowej. Wsparcie procesów zarządczych 
  • Zespół data science w przedsiębiorstwie 
  • Budowanie analitycznej kultury w przedsiębiorstwie

HARD NUMBERS
  • Monetyzacja danych 
  • Mierzenie wartości biznesowej analityki. Sprawdzanie efektywności BI względem działań operacyjnych firmy 
  • Koszty BI - koszty wdrożenia, wymagania sprzętowe. Kto odpowiada za wydatki na rozwiązania IT
THOUGH LEADERSHIP – MISSION POSSIBLE
  • Informatyka bez informatyków… self- service, czyli samoobsługowe narzędzia IT. Facylitacja samoobsługowych narzędzi biznesowych 
  • Dostęp do właściwych danych we właściwym czasie… Analiza w czasie rzeczywistym - czy jest to możliwe, jaką ma wartość operacyjną, jak to zmienia biznes 
  • Analiza społecznościowa – jakie tajemnice pozwoli Ci odkryć Social intelligence
  • Analityka z chmur… cloud services – jak zmieniają BI, strategie, rozwiązania. Dlaczego to ma sens
  • Wróż z liczb… analizy predykcyjne, czyli przewidywanie przyszłości. Smart analytics i wykorzystanie danych symulacyjnych
  • Analizy biznesowe w kieszeni... mobile analytics – mobilny dostęp do analiz, raportów
  • Kwestia bezpieczeństwa w IT
  • Customers analitycs - pozyskaj więcej danych o swoim konsumencie / wiedz więcej o swoim kliencie, niż konkurencja 
  • BI vs BIG DATA, BIG-DATA - czy warto
  • Hurtownie danych
  • Przetwarzanie danych w bazach In-memory 
  • Analiza i wizualizacja danych. Szybka integracja danych, wykorzystująca proste interfejsy

 

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top