X Forum Wsparcia IT „Liderzy Cyfrowego Biznesu”
12 i 13 czerwca 2014 r., Serocku k. Warszawy, Hotel Narvil
12 i 13 czerwca w hotelu Narwil w Serocku k. Warszawy odbędzie się X jubileuszowa edycja Forum Wsparcia IT „Liderzy Cyfrowego Biznesu”. Spotkanie organizowane już od 10 lat, to obowiązkowy punkt na mapie wydarzeń związanych usługami IT i cyfrowym biznesem w Polsce. Tegoroczna edycja oprócz tematyki związanej z usprawnieniem i optymalizacją działania zespołów wsparcia, poświęcone będzie tematyce zarządzania związanej z konwergencją biznesową i rozwojem cyfrowego biznesu. Spotkanie organizowane jest przez HDI Poland, organizację działającą na rzecz edukacji i rozwoju centrów wsparcia IT. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: http://forumwsparciait.pl
W wydarzeniu oprócz dyrektorów i menedżerów IT, po raz pierwszy, wezmą udział osoby odpowiedzialne za strategię, i zarządzanie różnorodnymi obszarami cyfrowego biznesu w tym przedstawiciele zarządów, dyrektorzy rozwoju, sprzedaży i informatyki. Spotkanie tworzy możliwość spotkania przedstawicieli środowiska IT z przedstawicielami obszarów biznesowych.
W kierunku cyfrowego biznesu
W trakcie dwóch dni wykładów, paneli warsztatowych i merytorycznych sesji networkingowych, uczestnicy będą mieli szansę zapoznać się z najnowszymi trendami wpływającymi na działanie nowoczesnej organizacji. Tematyka tegorocznej konferencji skoncentruje się na kwestii konwergencji biznesowej, która polega na przenikaniu i nakładanie się modeli biznesowych, rynków i ofert z różnych branż.
Forum Liderów Cyfrowego Biznesu wypełnią dyskusje i prezentacje decydentów biznesowych z organizacji będących wiodącymi przedstawicielami cyfrowego biznesu. Specjalnie na to wydarzenie zostały przygotowane badania dotyczące postrzegania kwestii związanych z zarządzaniem technologią przez decydentów biznesowych oraz przegląd „usług konwergentnych” oferowanych na polskim rynku. Wśród głównych motywów znajdą się m.in. takie zagadnienia, jak:
W wydarzeniu oprócz dyrektorów i menedżerów IT, po raz pierwszy, wezmą udział osoby odpowiedzialne za strategię, i zarządzanie różnorodnymi obszarami cyfrowego biznesu w tym przedstawiciele zarządów, dyrektorzy rozwoju, sprzedaży i informatyki. Spotkanie tworzy możliwość spotkania przedstawicieli środowiska IT z przedstawicielami obszarów biznesowych.
W kierunku cyfrowego biznesu
W trakcie dwóch dni wykładów, paneli warsztatowych i merytorycznych sesji networkingowych, uczestnicy będą mieli szansę zapoznać się z najnowszymi trendami wpływającymi na działanie nowoczesnej organizacji. Tematyka tegorocznej konferencji skoncentruje się na kwestii konwergencji biznesowej, która polega na przenikaniu i nakładanie się modeli biznesowych, rynków i ofert z różnych branż.
Forum Liderów Cyfrowego Biznesu wypełnią dyskusje i prezentacje decydentów biznesowych z organizacji będących wiodącymi przedstawicielami cyfrowego biznesu. Specjalnie na to wydarzenie zostały przygotowane badania dotyczące postrzegania kwestii związanych z zarządzaniem technologią przez decydentów biznesowych oraz przegląd „usług konwergentnych” oferowanych na polskim rynku. Wśród głównych motywów znajdą się m.in. takie zagadnienia, jak:
- Praktyczne doświadczenia związane z wykorzystaniem konwergencji biznesowej dla rozwoju organizacji.
- Fuzja biznesu i informatyki. Główne wyzwania zarządzania technologią z punktu widzenia decydentów biznesowych.
- Personalizacja usług a ochrona prywatności. Praktyka, etyka, prawo.
Uczestnicy będą mieli okazję dowiedzieć się także więcej na temat:
- Zarządzania doświadczeniami klientów w praktyce centrum wsparcia. Pojęcie „doświadczenie klienta” (ang. „customer experience”) niesie ze sobą potrzebę zrozumienia perspektywy konsumenta i poznania konkretnych praktyk pozwalających na realizację koncepcji Customer Experience Management.
- Miejsca centrum usług wspólnych w organizacji biznesowej. Omówiona zostanie rola i zadania centrum usług wspólnych a także wskazane korzyści i wyzwania wynikające z powołania tego typu struktury.
- Usług z chmur. Na podstawie konkretnych przykładów przedstawione zostaną doświadczenia dotyczące efektywnego wykorzystania oraz wsparcia usług z „chmur” w praktyce centrum wsparcia.
- Motywacji i współpracy w zespołach wsparcia. Przedstawione zostaną doświadczenia związane z budowaniem zespołów oraz zapewnianiem zaangażowania pracowników w sytuacjach nieustających zmian.
- Lean Management w praktyce działań centrum wsparcia. Wyjaśnione zostaną wątpliwości dotyczące znaczenia „szczupłego zarządzania” w realizacji zadań centrum wsparcia.
- Wsparcia konsumenta usług IT. Rozważone zostanie zagadnienie podporządkowania technologii informatycznych konsumentom i wpływu konsumeryzacji na działalność centrów wsparcia.
Jak co roku HDI Poland ogłasza także konkurs Lider Wsparcia, który trwa od lutego do czerwca 2014 roku. Zadaniem konkursu jest promocja organizacji i ich pracowników za szczególne osiągnięcia w zakresie jakości i efektywności wsparcia IT. O przyznaniu nagrody Lidera Wsparcia w decyduje Jury, w skład którego wchodzą uznani w środowisku eksperci i laureaci poprzednich edycji. Szczegółowe informacje o konkursie dostępne na stronie www.hdi.pl.
Szczegółowe informacje dotyczące Konferencji Forum Wsparcia IT oraz formularz rejestracyjny dostępny jest pod adresem: http://forumwsparciait.pl