Zacznij zarabiać na usługach, popraw relacje z klientami – i zyskaj nowych



 

Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.

 

 

 

 

 

 

 

W ciągu ostatnich kilku lat nastąpiły istotne zmiany w zakresie i sposobie świadczenia serwisu. Jednocześnie, usługi serwisowe i obsługa techniczna coraz częściej przynoszą większe zyski niż sama sprzedaż produktu. Klienci też coraz częściej kupują „rezultaty”, takie jak gwarantowany czas pracy, wymagając przy tym możliwości precyzyjnego zarządzania umowami SLA i predykcją obsługi serwisowej.

Podczas webinarium odniesiemy się do trendów, które obecnie kreują zmiany w branży usługowej. Transformacja, jaką tu można zaobserwować, jest godna zainteresowania zwłaszcza ze względu na możliwości, jakie oferuje szeroko rozumianej grupie rodzimych dostawców usług. Odpowiadając na pytanie, dlaczego branża usługowa staje się niezwykle istotna w kontekście otaczającego nas świata, przybliżymy też potencjał rozwoju biznesu w oparciu o zmianę podejścia do usług serwisu i obsługi technicznej.

AGENDA
1. Dlaczego serwis?
2. Serwis jako produkt
3. Transformacja w branży serwisowej
4. Trendy światowe a rynek polski
5. Podsumowanie

PRELEGENCI:

Piotr Wasiak, Solution Architect, IFS Poland
tel. 508 009 643,
e-mail: piotr.wasiak@ifs.com
Piotr Wasiak od 19 lat jest związany zawodowo z firmą IFS Poland. Początkowo jako konsultant uczestniczył w kilkudziesięciu wdrożeniach systemów ERP i CRM obejmujących liczne gałęzie gospodarki. Obecne pracuje na stanowisku Solution Architect i jest odpowiedzialny za opracowanie zintegrowanych rozwiązań oferowanych klientom IFS. Jest absolwentem Instytutu Informatyki Politechniki Warszawskiej.

Bartłomiej Szymaniak, Sales Manager, IFS Poland

tel. 668 049 542
e-mail: bartlomiej.szymaniak@ifs.com
Bartłomiej Szymaniak od 12 lat związany jest z branżą IT. Początkowo jako pracownik działu wsparcia technicznego systemów do zarządzania majątkiem sieciowym dla klientów z branży energetycznej, następnie specjalista ds. szkoleń systemów GIS dla branży Utilities i pracownik działu wsparcia sprzedaży. Obecnie Sales Manager odpowiedzialny za rozwiązania klasy Field Service Management, wspierające zarządzanie procesami serwisowymi i brygadami w terenie oraz realizację zleceń. Jest absolwentem Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie i studiów podyplomowych z zakresu informatycznych systemów zarządzania w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

 
Serdecznie zapraszamy do rejestracji!