loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

System ERP wspiera rozwój i europejską ekspansję firmy Eva Minge Design

Eva Minge Design Sp. z o.o. – międzynarodowa marka reprezentująca dom mody projektantki światowego formatu Evy Minge i producenta luksusowej bielizny Esotiq&Henderson – wykorzystuje system ERP Navireo. Program wspiera zarządzanie siecią sprzedaży, planowanie i nadzór produkcji, a także księgowość.
System ERPusprawnia proces sprzedaży produktów w salonach Eva Minge Design w Polsce i za granicą. Transakcje są realizowane z wykorzystaniem ekranów dotykowych. Obsługa sklepu, oprócz tradycyjnych funkcjonalności, korzysta także z możliwości automatycznego wyświetlania zdjęcia sprzedawanego towaru, co jest szczególnie przydatne w branży mody i designu.
Po wnikliwych analizach zdecydowaliśmy się na system Navireo, który gwarantował precyzyjne dostosowanie do specyfiki naszej działalności. Navireo umożliwia nam prostą i szybką obsługę sprzedaży w salonach, scentralizowane zarządzanie całą siecią, a także pełną integrację z systemem księgowym – mówi Adam Skrzypek, prezes zarządu, Eva Minge Design Sp. z o.o.
Otwarta formuła systemu Navireo pozwoliła zastosować rozwiązania spełniające ściśle sprecyzowane potrzeby firmy – anglojęzyczny interfejs dla użytkowników nieznających języka polskiego czy automatyczne nadawanie parametrów dokumentom w zależności od użytkownika, który je wystawia. Z rozwiązania korzystają m.in. pracownicy w Mediolanie, a niebawem zacznie z niego korzystać obsługa w innych krajach Unii Europejskiej.

W modułach Navireo wdrożonych w centrali Eva Minge Design zastosowano narzędzia do wszechstronnych analiz i zarządzania danymi. Zintegrowanie z modułem księgowym przyspiesza pracę i eliminuje ryzyko ewentualnych pomyłek. Zrealizowano także szereg specyficznych rozszerzeń funkcji, m.in. zautomatyzowane przydzielanie kodów kreskowych do nowych towarów, narzędzia do łatwego wyszukiwania towaru między salonami, podgląd pozycji towarowych indywidualnie dla każdego salonu, profilowanie uprawnień użytkowników czy wiele typów finansowych raportów okresowych. Zarząd spółki otrzymał wygodne narzędzia do oceny wyników biznesowych oraz analiz planowanych działań. Rozszerzenia zostały stworzone w oparciu o programistyczne API – Sferę Navireo.

Korzystanie z Navireo nie wymaga stałego dostępu do Internetu, a przejrzysty interfejs zapewnia prostą i intuicyjną obsługę systemu, skracając do minimum czas potrzebny na szkolenia pracowników.

Źródło: INSERT

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top