loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

Play z systemem ERP Asseco

PLAY wdrożyła w sieci swoich salonów system ERP w modelu online. Celem wdrożenia było wsparcie procesów sprzedaży poprzez podniesienie efektywności oraz zapewnienie elastyczności w przypadku wprowadzania zmian, zarówno w bogatej ofercie operatora, jak i wspieranych procesach.
Wdrożony przez Asseco Business Solutions S.A. system to rozwiązanie klasy ERP, działające w modelu on_line. Bezpośrednim celem wdrożenia było usprawnienie efektywności procesów sprzedaży, oraz implementacja rozwiązań ułatwiających zarządzanie niezwykle rozbudowaną ofertą urządzeń i akcesoriów.

Pod potrzeby projektu dokonano szczegółowej analizy procesów sprzedażowych, realizowanych przez pracowników salonów sieci PLAY. Aby zagwarantować maksymalną elastyczność i ergonomię procesów sprzedaży, jednocześnie zachowując pełną ich przejrzystość, wprowadzono szereg procedur automatyzujących. System obsługuje między innymi takie procesy jak: sprzedaż urządzeń i akcesoriów, sprzedaż kart prepaid, sprzedaż doładowań, zwroty, reklamacje, przesunięcia towarów pomiędzy salonami, itp.

Dzięki nowym możliwościom systemu kadra kierownicza sieci PLAY uzyskuje szybszy dostęp do pełnej i aktualnej informacji o procesach sprzedaży, stanach magazynowych w sklepach, itd. Co więcej w przypadku decyzji o zmianie przebiegu określonego procesu biznesowego, czas potrzebny na wdrożenie tej modyfikacji ulega zdecydowanemu skróceniu.
Mieliśmy świadomość, że wysoki standard w szczególnosci związany z procesami sprzedaży jest priorytetem dla PLAY. Dlatego też tworząc rozwiązanie szczególny nacisk położyliśmy na przejrzystość realizowanych w systemie procesów biznesowych oraz takie zaprojektowanie interfejsu aplikacji, aby w maksymalny sposób ułatwiał on pracę sprzedawcom – mówi Paweł Faber, Kierownik Projektu ze strony Asseco Business Solutions S.A.
Dodatkowym niełatwym zagadnieniem jest usprawnienie procesu zarządzania niezwykle rozbudowaną ofertą urządzeń oraz związanych z nimi akcesoriów dodatkowych. Podstawowym wymaganiem operatora jest konieczność pełnej kontroli nad urządzeniami a co za tym idzie identyfikacji towaru z dokładnością do unikalnych dla każdej sztuki numerów identyfikacyjnych. System wdrożony w sieci sprzedaży firmy PLAY pozwala uprawnionym osobom na śledzenie historii zdarzeń biznesowych z wymaganą dokładnością.

Wdrożeniem objęte zostały wszystkie salony własne operatora. Wdrożony system jest dodatkowo zintegrowany z szeregiem innych systemów informatycznych, wykorzystywanych przez PLAY, w procesie sprzedaży i obsługi klienta.

Źródło: ASSECO BUSINESS SOLUTIONS

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top