loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

Globalni producenci wybierają QAD On Demand

Welsh Paper, międzynarodowy producent opakowań dla przemysłu oraz Sauermann, globalny wytwórca pomp przemysłowych dołączyły do grona firm, które korzystają z oprogramowania ERP QAD Enterprise Applications w modelu usługowym (SaaS) – QAD On Demand.
QAD jako pierwszy dostawca na rynku, zaoferował kompleksowy pakiet ERP dla firm produkcyjnych na zasadach Cloud Computing. Odpowiada on funkcjonalnościom systemu instalowanego lokalnie (model „on-premise”). Oprogramowanie, systemy i infrastruktura jest zarządzana i administrowana przez QAD w bezpiecznym i stabilnym centrum danych, co eliminuje szereg ryzyk finansowych i informatycznych związanych z implementacją i obsługą aplikacji ERP. W obu przypadkach QAD gwarantuje dostępność aplikacji na poziomie 99,5%.

Rozwiązanie QAD On Demand wspiera obecnie dywizję Welsh Custom, zakład przejęty w ostatnim czasie przez Welsh Paper. W celu zapewnienia niezakłóconego procesu zmian oraz umożliwienia ciągłości biznesowej podczas procesu akwizycji, Welsh Custom potrzebowało rozwiązania ERP, które może być błyskawicznie dostępne i dostosowane do potrzeb firmy. Dzięki QAD On Demand nie ma potrzeby angażowania pracowników do zarządzania procesem wdrożenia oraz codziennej administracji i utrzymania aplikacji.
Dzięki QAD On Demand możemy korzystać z systemu naprawdę szybko, przy utrzymaniu projektu w zakładanym terminie i budżecie. Co więcej, zakończyliśmy proces akwizycji w ciągu tygodni, a nie miesięcy. Welsh Paper jest obecnie w trakcie procesu instalowania QAD On Demand we wszystkich oddziałach. Zastosowana w projekcie metodologia Easy On Boarding pozwoliła wypracować model wdrożenia i najlepsze praktyki, przyspieszając włączenie oprogramowania w innych zakładach. Implementacje są prowadzone w Welsh Packaging i Welsh Foam, a kolejne to Welsh Paper i Welsh Wood. QAD On Demand jest z pewnością właściwym rozwiązaniem - mówi Brad Welsh, prezes Welsh Custom.
Cloud Computing to w tej chwili absolutnie najsilniejszy trend na rynku IT. Powoli odchodzą w przeszłość czasy, gdy firmy produkcyjne były zmuszane do inwestowania w samodzielną, kompleksową infrastrukturę informatyczną. Aplikacja QAD w modelu On Demand umożliwia firmom produkcyjnym skupienie się na podstawowej działalności, bez konieczności ciągłego inwestowania w sprzęt, licencje i administrację systemem informatycznym. Dla klientów użytkujących aplikację QAD w modelu On Demand szczególnie istotne jest to, że jest ona regularnie i nieinwazyjnie podnoszona do najnowszych wersji bez dodatkowych kosztów. Dzięki temu klienci mogą od razu korzystać z najnowszych funkcjonalności – mówi Mateusz Ciesielski, Account Manager, QAD Polska.
Sauermann zajmuje się projektowaniem i produkcją systemów pomp wodnych stosowanych w instalacjach grzewczych, klimatyzacjach oraz systemach chłodniczych. Firma nie dysponowała dotychczas centralnym systemem ERP zapewniającym konsolidację operacji w skali międzynarodowej. Sauermann podjął decyzję o przejściu na QAD On Demand w celu szybkiego wsparcia działalności globalnej. Koncern rozpoczął udostępnianie oprogramowania w zakładzie Sauermann Industries S.A., zlokalizowanym we Francji, gdzie zastosowano QAD On Demand do standaryzacji operacji finansowych. W dalszej kolejności system obejmie obszar zarządzania relacjami z klientami (CRM), sprzedaży oraz księgowości w oddziałach we Włoszech, Niemczech i Wielkiej Brytanii. Oprogramowanie QAD będzie również stosowane w Chinach oraz Stanach Zjednoczonych.
Wybraliśmy QAD On Demand, ponieważ to rozwiązanie najlepiej odpowiadało naszym oczekiwaniom – tłumaczy Serge Bohyn, dyrektor zarządzający Sauermann. - QAD On Demand dostosowuje się do prowadzonego biznesu i uzupełnia nasze zasoby IT. To idealna platforma wychodząca naprzeciw potrzebom klientów i dostawców.
QAD w badaniach Aberdeen Group

Firma analityczna Aberdeen Group wskazała QAD jako pioniera w zakresie rozwoju i dostarczania kompleksowego systemu ERP dla globalnych firm produkcyjnych w modelu SaaS (oprogramowanie jako usługa). Dostawca oprogramowania plasuje się w gronie pierwszych producentów systemu wspomagającego zarządzanie, którzy zaoferowali pełny zestaw funkcjonalności swojego sztandarowego rozwiązania QAD Enterprise Applications na zasadach wynajmu aplikacji. Z rozwiązania QAD On Demand korzysta obecnie 377 zakładów i 7500 użytkowników na całym świecie.

Firmy produkcyjne dysponują ograniczonymi zasobami IT są zainteresowanie wydzieleniem ich na zewnątrz na zasadach outsourcingu. QAD On Demand wpisuje się w te politykę, ponieważ minimalizuje nakłady pracy i obsługę techniczną związaną z instalacją, zapewniając jednocześnie globalne wsparcie w trybie 24/7. Wynajem oprogramowania w popularnej „chmurze” jest szczególnie atrakcyjny dla firm, które dysponują starym sprzętem i oprogramowaniem oraz zmagają się z częstymi zmianami kadrowymi w zespole IT. To również korzystne rozwiązanie w sytuacji braku odpowiednich kompetencji w dziale informatycznym. Jednym z istotnych argumentów przemawiających za tym modelem użytkowania systemu jest pełna dostępność aplikacji i zachowanie wysokiej wydajności systemu. Dzięki rozwiązaniu, firmy są w stanie znacząco obniżyć całkowite koszty posiadania systemu mierzone wskaźnikiem Total Cost of Ownership (TCO).

Źródło: QAD

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top