loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
18 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 46 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

AgroCorn z systemem ERP Comarch CDN XL

Przedsiębiorstwo Agro Corn Sp. z o.o., zajmujące się skupem i sprzedażą płodów rolnych, wybrało system ERP Comarch CDN XL.
Spółka Agro Corn poszukiwała rozwiązania, które usprawni i zautomatyzuje pracę, wprowadzi procesy efektywne dla całego przedsiębiorstwa oraz zoptymalizuje przepływ informacji wewnątrz firmy. O wyborze Comarch CDN XL zadecydowały jego bogata funkcjonalność oraz możliwość dostosowania systemu do indywidualnych potrzeb Agro Corn.

Wdrożono następujące funkcjonalności: Sprzedaż, Zamówienia, Księgowość, Środki Trwałe, HR – Płace i Kadry, CRM, Reklamacje oraz Import. Implementacja obejmowała także dodatkowe rozwiązania przygotowane przez Insoft Consulting, w tym narzędzie do obsługi logistycznej transportu towarów.
Wdrożenie systemu do zarządzania w znacznym stopniu usprawniło i zautomatyzowało działalność firmy w wielu obszarach. Obecnie Comarch CDN XL w pełni wspiera gospodarkę magazynową oraz procesy handlowe i księgowe w Agro Corn. Dzięki wdrożeniu zmniejszono także pracochłonność oraz polepszono przepływ informacji w przedsiębiorstwie, co z pewnością przekłada się na sprawną obsługę klienta. Dodatkowo kadra zarządzająca została wyposażona w narzędzie wspierające raportowanie i analizowanie – mówi Łukasz Bera, konsultant Insoft Consulting.
Agro Corn zajmuje się skupem, sprzedażą oraz logistyką płodów rolnych. Klientami firmy są zarówno rolnicy indywidualni, jak i duże przedsiębiorstwa rolne. W ofercie spółki znaleźć można: zboża, pasze, śruty, rzepak, materiał siewny, nawozy oraz środki ochrony roślin. Agro Corn zajmuje się także pośrednictwem i doradztwem w dziedzinie handlu w przemyśle rolno-spożywczym. Główna działalność firmy realizowana jest przez centralę w Gdańsku, oddział w Rudnie oraz sieć przedstawicieli handlowych. Przedsiębiorstwo posiada również flotę pojazdów, która realizuje część transportów.

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top