loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

System ERP Dynamics NAV w sieci perfumerii Marionnaud

Właściciel znanych perfumerii Marionnaud Polska zakończył wdrożenie systemu ERP Dynamics NAV. Partnerem wdrożeniowym była Alna Business Solutions, lider na rynku krajów bałtyckich i w Polsce we wdrażaniu rozwiązań Microsoft Dynamics.

 

Marionnaud jest międzynarodową siecią prestiżowych perfumerii, w Polsce posiada ich 40. W ofercie znajduje się ponad 130 światowych i krajowych marek kosmetycznych m.in.: Dior, Chanel, Hugo Boss, Armani ,Kenzo, AA i wiele innych. Marionnaud stworzyło również własną linię preparatów do pielęgnacji twarzy i ciała. Firma sukcesywnie otwiera nowe placówki i zwiększa udział w rynku.

Poprzedni system, z którego korzystało Marionnaud nie spełniał oczekiwań ze względu na ograniczone możliwości funkcjonalne, małą elastyczność oraz brak możliwości jego integracji z systemem do sprzedaży detalicznej Retalix używanym w sklepach Marionnaud na całym świecie. Skłoniło to Zarząd do wdrożenia nowoczesnego rozwiązania, które będzie otwarte na integracje z innymi aplikacjami, sprosta jego oczekiwaniom i pozwoli na dalszy rozwój firmy.

Projekt wdrożenia objął swoim zakresem wszystkie obszary firmy, począwszy od zarządzania łańcuchem dostaw, zarządzania sprzedażą, magazynem, zakupami aż po zarządzanie finansami i controlling. Projekt obejmował także kluczowy dla firmy zagadnienie-integrację z systemem Retalix.

Dzięki odpowiednio przeprowadzonej analizie, i zdefiniowaniu wszystkich potrzeb stawianym przed systemem, stworzono dokument, który był podstawą do wdrożenia systemu. Dzięki wdrożeniu Dynamics NAV znacznie poprawił się w Marionnaud proces zamówień towarów , planowania zakupów i procesy zarządzania zapasami. Ponadto wdrożenie pozwoliło usprawnić proces sprzedaży oraz generowania ofert, zamówień i faktur. Dzięki integracji Dynamics NAV z systemem do sprzedaży detalicznej możliwe jest bieżące analizowanie sprzedaży we wszystkich 40 placówkach sprzedażowych.O wyborze Alna Business Solutions jako partnera przy implementacji Dynamics NAV zadecydowały wysokie kompetencje i bogate doświadczenie w realizacji międzynarodowych projektów wdrożeniowych z których Alna jest znana. Priorytetem Marionnaud przy wyborze partnera była perspektywa długofalowej współpracy, tzn. nie tylko wdrożenie systemu ale także wieloletnia współpraca polegające na bieżącym serwisie i rozwoju systemu w perspektywie następnym kilku lat. Zespół Alna dysponuje dużym i kompetentnym zespołem specjalistów, który zrealizował kilkadziesiąt projektów wdrożeniowych pakietu ERP Dynamics NAV w Polsce.
Będąc firmą z korporacji ALNA, mamy kompetencje i zasoby do świadczenia usług dla systemów Dynamics dużym firmom dystrybucyjnym, których systemy muszą charakteryzować się wysoką wydajnością. Jesteśmy dumni, że nasze kompetencje, doświadczenie i duże zaangażowanie w projekty informatyczne zostały docenione przez firmę Marionnaud. Po udanym Go-live systemu obecnie świadczymy bieżące wsparcie i serwis dla użytkowników- mówi Arkadiusz Sulich, Dyrektor Generalny Alna Business Solutions.
Źródło: ALNA

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top