loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

System ERP w hurtowni farmaceutycznej Salus International

Firma Salus International wybrała system ERP Comarch CDN XL jako elastyczne i ergonomiczne rozwiązanie, mające usprawnić wiele procesów w firmie, wprost rzutując na odnoszone wyniki finansowe i dalszą perspektywę rozwoju przedsiębiorstwa.

Projekt został zainicjowany w maju 2010 roku, kiedy to rozpoczęte zostały prace analityczne. Obecnie trwają testy przedwdrożeniowe, podczas których specjaliści Comarch, mając na uwadze specyfikę branży i przepisy prawa farmaceutycznego, analizują wymagania zgłoszone przez Salus International.

Zakres projektu wdrożenia systemu ERP Comarch CDN XL w Salus International obejmuje zarówno standardowe, jaki i dedykowane rozwiązania branżowe. Implementacją zostaną objęte moduły do zarządzania kontaktami z klientem, a także logistyczne, internetowe (Pulpit Kontrahenta i Pulpit Pracownika) oraz mobilne, handlowe, finansowo-księgowe i dedykowane rozwiązania dla branży farmaceutycznej. Wdrożenie obejmuje również platformę Business Intelligence.

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top