loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
18 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 46 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

DORACO wdroży system ERP Microsoft Dynamics AX 2009

Wdrożenie systemu ERP Microsoft Dynamics AX 2009 w wersji dedykowanej branży budowlanej przeprowadzi firma XPLUS SA, wyspecjalizowana w rozwiązaniach dla firm realizujących kontrakty.
Korporacja Budowlana DORACO Sp. z o.o. jest liderem na rynku budowlanym Pomorza, a swym obszarem działalności obejmuje całą Polskę. Generalne Wykonawstwo inwestycji jest obszarem o najdłuższej tradycji i doświadczeniu. Na przestrzeni kilkunastu lat DORACO zrealizowało kilkadziesiąt inwestycji, w tym projekty duże i skomplikowane. Ich wartość przekroczyła kilkaset milionów euro.

Wdrożenie obejmować będzie liczne dedykowane branży funkcjonalności:
  • Kontrolę budżetu oraz harmonogramu realizacji;
  • Kartę projektu (szczegółowe informacje o ofercie, wadium, konkurentach itd.);
  • Integrację z programem Microsoft Project, umożliwiającą automatyzację rozkładu prognozy kosztów, przychodów, jak również obmiarów;
  • Kontrolę podwykonawców (rozliczenia, kaucje gwarancyjne, ocena jakości itd.);
  • Protokoły z rozliczeń z podwykonawcami;
  • Zarządzanie bazą sprzętowo-transportową (moduł BST) pozwalającą na śledzenie kosztów użycia poszczególnych jednostek sprzętowych na projektach, jak również zarządzanie bazą sprzętową w zakresie napraw i przeglądów, budżetowania zasobów czy automatyzacji środka transportu;
  • Analizę współczynnikową projektów;
  • Zastosowanie dwóch metod budżetowania projektów (od ogółu do szczegółu, od szczegółu do ogółu) wraz z szerokimi możliwościami analitycznymi oraz analiz wielowalutowych;
  • Automatyzację generowania faktur sprzedaży w oparciu o obmiary;
  • Automatyzację obrotu wewnętrznego pomiędzy zakładami
  • Elektroniczny obieg dokumentów wraz z dostępem do wersji archiwalnej przez przeglądarkę Internet Explorer.
Oprócz funkcjonalności branżowych zostaną również wdrożone standardowe rozwiązania dostępne w systemie Dynamics AX, m.in.: finanse i księgowość, CRM, bankowość elektroniczna, kadry i płace (AX People).

Start systemu planowany jest na I kwartał 2011 roku.

Źródło: XPLUS

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top