loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

System ERP dla producenta słodyczy

Dynamicznie rozwijająca się spółka z branży cukierniczej, Dagny – producent słodyczy dla sieci Tesco i Carrefour, podjęła decyzję o kompleksowym wdrożeniu Comarch CDN XL. Implementację systemu ERP prowadzi firma Infortes z Wrocławia.
W 2006 Zarząd spółki Dagny rozpoczął trudny proces restrukturyzacji i zatrudnił zespół specjalistów do przeprowadzenia koniecznych analiz i zmian. Nadrzędnym celem nowego Zarządu stało się uzdrowienie ekonomiki przedsiębiorstwa.
Kompleksowe wsparcie informatyczne stało się nieodzownym wymogiem dalszego rozwoju firmy – mówi Krzysztof Mazurek, szef marketingu w Dagny. – Dziś stoimy u progu zmian w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Postawiliśmy na doświadczonych specjalistów, sprawdzoną kadrę i informatyczne wsparcie. Cel, który chcemy osiągnąć w tym roku, to bezproblemowe przejście z systemu „każdy pracuje u siebie” na system „nowoczesna informacja należy do całej spółki” – dodaje Krzysztof Mazurek. – Ostatnie sześć miesięcy poświęciliśmy na zapoznanie się z ponad 17 prezentacjami ofert firm wdrażających zintegrowane systemy wspomagania zarządzaniem firmą. To był gigantyczny wysiłek. Działy księgowości, kadr, zakupów, sprzedaży, marketingu oraz magazynu z cierpliwością słonia przyglądały się nowoczesnym rozwiązaniom poszczególnych oferentów.
O sukcesie Comarch CDN XL zdecydowały wizyty referencyjne, aktualność nowoczesnej myśli integrującej źródła Informacji i kompetencje zespołu firmy wdrażającej Infortes z Wrocławia. System ERPComarch CDN XL został wybrany ze względu na możliwość zapewnienia rzetelnej informacji, dzięki której przedsiębiorstwo może trafnie decydować o planach produkcyjnych, rozwoju oferty produktowej czy strategii sprzedażowej.
Argumentem, który przekonał mnie do wybranego systemu była profesjonalna prezentacja dyrekcji handlowej Comarch – mówi Mariusz Nasiborski, prezes Zarządu Dagny. – Comarch jest gwarantem utrzymania i rozwoju programu, a na tym nam przecież najbardziej zależało – dodaje Mariusz Nasiborski.
Zakres wdrożenia obejmuje wszystkie strefy funkcjonalne przedsiębiorstwa. Implementowane moduły to m.in. Zarządzanie Produkcją, Zamówienia, Handel-Sprzedaż, Import, Księgowość, Środki Trwałe, Business Intelligence, CRM , Comarch Mobile, ECOD oraz HR – Kadry i Płace. Dagny postawiła na internetową platformę B2B. Na takich decyzjach zyska nie tylko Dagny, ale także jej klienci i dostawcy. Obecnie trwa w Nysie analiza przedwdrożeniowa, a uruchomienie pierwszych modułów, na których pracować będzie 11 jednoczesnych użytkowników, zaplanowane jest na drugą dekadę stycznia 2011 roku.

Spółka Dagny to polski specjalista w produkcji lizaków i cukierków. Szacuje się, że co 5 krówka zjadana w Polsce pochodzi właśnie z zakładu w Nysie. Wyposażona w najnowocześniejsze certyfikaty ISO 22000, BRC i IFS Dagny dostarcza swoje produkty w markach własnych sieci Tesco i Carrefour do pięciu krajów Unii Europejskiej. Ostatnim hitem sprzedaży firmy są marki Malowane Lizaki i Alpejskie Krówki. W końcu sierpnia 2010 roku ruszy nowa witryna www.malowane.com – portal gier i zabaw dla dzieci. Planowane są nowe inwestycje i dalszy rozwój portfolio produktowego. Dagny obecne jest co roku na międzynarodowych targach słodyczy ISM w Kolonii.

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top