loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

System ERP Lawsona w Central Grocers

Central Grocers Inc. zakupiło licencje na pakiety aplikacji biznesowych Lawson M3 Enterprise Finance Management (Zarządzanie finansami), Supply Chain Management (Zarządzanie łańcuchem dostaw), Customer Sales and Service (Sprzedaż i serwis) oraz Enterprise Performance Management (Zarządzanie efektywnością przedsiębiorstwa), a także pakiet technologiczny Lawson System Foundation (Podstawy systemu).


Ten hurtownik i dystrybutor artykułów spożywczych wykorzysta oprogramowanie dla przedsiębiorstw firmy Lawson do skonsolidowania swoich systemów zarządzania finansami, łańcuchem dostaw i dystrybucją, zwiększenia przejrzystości i poprawy sprawozdawczości oraz zbudowania mocnej platformy technologicznej jako podstawy do dalszego rozwoju firmy. Umowa została podpisana w czwartym kwartale roku finansowego 2008, który w firmie Lawson skończył się 31 maja 2008 r.

Firma Central Grocers, której centrala znajduje się w Franklin Park w stanie Illinois (USA), powstała w 1917 roku. Jest spółdzielnią, której właścicielami są jej członkowie. Specjalizuje się w dostawach artykułów spożywczych i innych towarów do przeszło 200 niezależnych sprzedawców detalicznych w obszarze metropolii Chicago i w północno-zachodniej części stanu Indiana. Działając jako spółdzielnia rozprowadza produkty pod ogólnokrajowymi nazwami firmowymi oraz pod własną marką Centella.

Poprzednio firma Central Grocers używała kilku starszych systemów, które nie były wyposażone w narzędzia do tworzenia raportów, niezbędnych do śledzenia i analizy danych dotyczących coraz szerszej działalności firmy.

Ponieważ firma się rozwija, potrzebna nam jest mocna podstawa technologiczna, która ułatwi nam pełne wykorzystanie nowych możliwości wzrostu – powiedział Tim Kubis, dyrektor finansowy Central Grocers Inc.

System firmy Lawson oferuje funkcje, które umożliwią poprawę efektywności i dokładności naszych procesów biznesowych, a w konsekwencji podejmowanie lepszych, zwiększających zyski decyzji – dodał Tim Kubis.

Po wdrożeniu nowy system ERP firmy Lawson, który będzie działał na platformie IBM System i, umożliwi pracownikom Central Grocers dostęp do danych finansowych i danych z łańcucha dostaw oraz ich współużytkowanie, za pośrednictwem pojedynczego interfejsu użytkownika. Dzięki temu kadra kierownicza uzyska lepszy wgląd w sieć dostaw i asortyment towarów, co pozwoli zoptymalizować poziom zapasów i szybko reagować na zapotrzebowanie. Ponadto wbudowane w system firmy Lawson najlepsze procedury branżowe ułatwią dystrybutorowi standaryzację i automatyzację kluczowych procesów biznesowych.

Przy wdrażaniu i utrzymaniu nowego systemu firma Central Grocers będzie współpracować z działem usług profesjonalnych firmy Lawson (Lawson Professional Services) oraz z firmą The Revere Group.

Pokonanie najważniejszych barier wzrostu, takich jak zarządzanie złożoną siecią dostawców, wymaga od dystrybutorów szybkiego i sprawnego reagowania na zmiany warunków działalności gospodarczej – powiedział Bob Peterson, dyrektor ds. marketingu dla branży dystrybucyjnej w firmie Lawson. – Nasze oprogramowanie i usługi udostępniają firmom dystrybucyjnym kompleksowy, skalowalny system zarządzania procesami biznesowymi o niskim całkowitym koszcie posiadania, który pozwoli im bardziej skoncentrować się na obsłudze klientów – dodał Bob Peterson.

Źródło: www.lawson.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top