loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

Dystrybutor  części zamiennych stawia na ERP firmy Microsoft

CSF Polska została partnerem wdrożeniowym dystrybutora oryginalnych części zamiennych i akcesoriów do samochodów ciężarowych - Marpeto Polska. Wdrożenie systemu ERP Microsoft Dynamics Ax 4.0 obejmie wszystkie biura regionalne w Polsce i będzie z niego korzystało 25 jednoczesnych użytkowników.


Decydując się na wdrożenie rozwiązania klasy ERP Marpeto Polska postawiło sobie następujące cele długoterminowe:

  • wzrost efektywności sprzedaży
  • opisanie procesów związanych z systemem ERP w sposób wspomagający przygotowanie przedsiębiorstwa do certyfikacji ISO.

Natomiast, w krótkim terminie zakładane jest m.in.:

  • zbudowanie jednolitej bazy danych informacji handlowych i marketingowych
  • zapewnienie automatyzacji procesu zakupu
  • zapewnienie możliwości analizy sprzedaży towarów
  • zapewnienie elektronicznej obsługi płatności masowych.

Po dokonaniu analizy dostępnych na rynku rozwiązań Zarząd Marpeto Polska zadecydował, iż zrealizowanie zakładanych celów zostanie osiągnięte z wykorzystaniem Microsoft Dynamics Ax. Wdrożenie rozpoczęło się w marcu wraz z przeprowadzeniem analizy funkcjonalnej i swoim zakresem obejmie wszystkie kluczowe obszary funkcjonowania firmy. W trakcie wdrożenia opracowane zostaną również specjalistyczne modyfikacje na potrzeby firmy.

Źródło: CSF

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top