loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
18 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 46 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

System ERP dla PUWIS

Firma WM-data Techno- Progress Sp. z o.o. zakończyła wdrożenie zintegrowanego systemu ERP - TP-AQUA dla Przedsiębiorstwa Usług Wodnych i Sanitarnych w Nowogardzie. PUWiS zatrudnia obecnie ponad 100 pracowników i świadczy usługi wodociągowe i kanalizacyjne na terenie Miasta Nowogard i okolicznych gmin.


W 2006 roku podpisano kontrakt na dostawę i wdrożenie Systemu TP-AQUA na ponad 40 stanowiskach roboczych z firmą WM-data Techno-Progress, dostawcą specjalistycznego oprogramowania dla branży wodociągowej, komunalnej i ciepłowniczej.

Wdrożony system stanowi jedno z najnowocześniejszych rozwiązań w branży i obejmuje funkcjonalnie billing z gospodarką wodomierzową i rozrachunkami, systemy ERP (finanse-księgowość, rozliczanie kosztów, środki trwałe, gospodarkę materiałową, zakup), kadry i płace, transport, SOD, System Informacyjny Kierownictwa (moduł do wykonywania samodzielnych analiz ekonomiczno-technicznych), System Net-GRAF – ewidencja i zarządzanie siecią, Awarie, RiR – planowanie i nadzór nad realizacją remontów i inwestycji.

W trakcie wdrożenia zastosowano sprawdzone rozwiązania w zakresie integracji modułów technicznych i ekonomicznych. Dzięki temu umożliwiony jest swobodny przepływ danych pomiędzy modułami ekonomicznymi i technicznymi oraz powiązanie danych opisowych z grafiką.

Wykwalifikowana kadra zarządcza PUWiS Nowogard zyskała nowoczesne narzędzie controllingowe w postaci Systemu Informacji Kierownictwa. System wspiera kompleksową obsługę przedsiębiorstwa w oparciu o procedury rachunkowości zarządczej i elementy controllingu w zakresie monitorowania kosztów i przychodów, budżetowania oraz prowadzenia analiz ekonomicznych i finansowych.

- System Informacji Kierownictwa umożliwia nam samodzielną konfigurację zestawień analitycznych zgodnie z naszymi potrzebami. Oprócz funkcjonujących już w systemie podstawowych zestawień tj. Bilans Rachunek Zysków i Strat oraz F01 stworzyliśmy na własny użytek szereg zestawień analitycznych np. sprawozdania z różnego typu działalności, sprawozdania z planów operacyjnych itp.- mówi Elżbieta Fedan Specjalista ds. finansowych w PUWiS Nowogard.


Na szczególną uwagę zasługuje wdrożony pakiet systemów technicznych (Net-Graf, RIR, Awarie). Net-GRAF jest aplikacją działającą w środowiskach MicroStation Power Map. Środowisko to daje bogate możliwości edycji danych graficznych, ich analizy, zapewnia standaryzację danych i łatwą wymianę z pozostałymi powszechnie użytkowanymi programami np. ArcInfo, AutoCad. System RIR (Realizacja Remontów i Inwestycji) wspomaga proces planowania i realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych, wykonywanych w nowogardzkim przedsiębiorstwie. Wdrożono także bardzo praktyczny i doceniany przez użytkowników system służący do obsługi awarii. Moduł umożliwia wprowadzanie zgłoszenia o awarii w postaci opisu (np. data i godzina awarii, przyjmujący, rodzaj awarii, opis zdarzenia) wraz z naniesieniem na mapie miejsca jej wystąpienia.

- Przedsiębiorstwo Usług Wodnych i Sanitarnych w Nowogardzie dołączyło do grona firm, które dzięki informatyzacji postanowiły podnieść jakość świadczonych usług i proces obsługi klienta. Poniesiona inwestycja w przyszłości zwróci się w postaci zadowolonych z szybkiej i sprawnej obsługi klientów - mówi Tomasz Głuski Dyr. Handlowy WM-data Techno-Progress.

Źródło: www.wmdata.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top