loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
18 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 46 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

Qumak-Sekom wdraża zintegrowany system w INTERSPORT Polska S.A.

Spółka Qumak-Sekom podpisała umowę na realizację wdrożenia zintegrowanego systemu wspomagania zarządzania w sieci specjalistycznych sklepów sportowych INTERSPORT Polska S.A (wcześniej MAKS Sport). Rozwiązanie składa się z systemu ERP Epicor Enterprise dla centrali firmy, autorskiego systemu Qumak-Sekom wspomagającego obsługę salonów sprzedaży detalicznej Salon.Net oraz mechanizmów wymiany danych pomiędzy salonami i centralą. Harmonogram wdrożenia przewiduje bardzo szybkie tempo uruchomienia aplikacji w centrali i sklepach - całość będzie gotowa na początku kwietnia 2006 roku.

INTERSPORT Polska S.A. to druga sieć salonów, która zdecydowała się na wdrożenie rozwiązania Epicor Enterprise oraz wykonanego przez Qumak-Sekom oprogramowania do obsługi sprzedaży w sklepach Salon.Net - pierwsze wdrożenie zostało przeprowadzone w firmie Artman. O wyborze partnera zadecydowały doświadczenie i kompetencje zespołu wdrożeniowego oraz elastyczność i otwartość rozwiązania umożliwiające adaptację do specyficznych potrzeb firmy. Wdrażany system jest ściśle dostosowany do specyfiki sieci dystrybucyjnej, jaką posiada INTERSPORT Polska S.A.

Aplikacja do obsługi sprzedaży detalicznej wykonana przez Qumak - Sekom zostanie wdrożona w 11 działających salonach INTERSPORT Polska S.A. w Polsce oraz w kolejnych, otwieranych punktach w ramach planowanej rozbudowy sieci. Dla potrzeb wymiany danych pomiędzy centralą a sklepami przyjęto rozwiązanie off-line z wykorzystaniem sprawdzonego już u innych klientów Qumak - Sekom mechanizmu replikacji danych.

Narzędziem planowania dystrybucji będzie ATS - Automatyczne Towarowanie Salonów. Mechanizm ATS uruchamia się codziennie i na podstawie analizy stanów magazynowych i innych zdefiniowanych parametrów będzie generował propozycje wysyłek towarów do salonów.

Wraz z systemem dostarczone zostały do firmy INTERSPORT Polska S.A. narzędzia do analiz wielowymiarowych oparte na unikalnej technologii 'OLAPlink', pozwalające użytkownikom na analizowanie danych o wysokim stopniu agregacji (przydatne na poziomie zarządu), a następnie drążenie ich (mechanizm drilldown) na wszelkie możliwie sposoby (w najbardziej nietypowych przekrojach i konfiguracjach), aż do warstwy szczegółowych danych operacyjnych (istotne dla kadry kierowniczej niższych szczebli). Pozwolą one na szybszą reakcję na potrzeby klientów. Centrala firmy otrzyma bieżącą informację o sprzedaży w poszczególnych sklepach z jednoczesną możliwością wykonania szybkiej analizy natężenia sprzedaży w danych rejonach oraz uzyska bardzo szybko informacje o modelach, rozmiarach i kolorach cieszących się dużym powodzeniem na rynku.

Źródło: www.qumak.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top