System planowania kosztów osobowych w Mazowieckiej Spółce Gazownictwa

GAVDI Polska S.A. wdrożyło rozwiązanie do planowania kosztów osobowych w Mazowieckiej Spółce Gazownictwa. Narzędzie umożliwia szybkie i precyzyjne planowanie kosztów pracy w wielu wariantach na podstawie danych z systemu SAP HR dla ponad 2600 pracowników zatrudnionych w dziewięciu oddziałach spółki.

Mazowiecka Spółka Gazownictwa korzysta z rozwiązania SAP HR od stycznia 2010 r. W ramach rozbudowy funkcjonalności systemu, rozszerzonego wcześniej o narzędzie GAVDI eDeklaracje i obsługę ocen okresowych pracowników, spółka zdecydowała się na wdrożenie modułu planowania kosztów osobowych (PCP – Personnel Cost Planning). Realizacja projektu została powierzona konsultantom GAVDI Polska S.A.
Potrzebowaliśmy narzędzia, które dawałoby możliwość sprawnego, precyzyjnego i wielowariantowego planowania kosztów pracy, a tym samym dostarczało nam bardzo szybkiej i dokładnej informacji zarządczej. – mówi Zofia Bujnowska, Kierownik Działu Rachuby Płac w Mazowieckiej Spółce Gazownictwa. Do tej pory planowanie kosztów osobowych w spółce odbywało się za pomocą arkuszy kalkulacyjnych i było wykonywane per oddział. Wdrożone rozwiązanie zoptymalizuje cały proces. Obecnie mamy możliwość nie tylko planowania per pracownik, ale także wykonywania symulacji kosztów pracy w wielu wariantach i aktualizowania planów w miarę potrzeb zgłaszanych przez kadrę zarządzająca.
Rozwiązanie do planowania kosztów osobowych mobilizuje do utrzymywania wysokiej jakości danych w systemie SAP i w sposób maksymalny wykorzystuje zawarte w nim informacje dotyczące pracowników, stanowisk i innych parametrów wpływających na planowanie kosztów pracy. Moduł PCP zapewnia obsługę takich procesów jak: przygotowanie planów etatyzacji i budżetu kosztów pracy, ich aktualizacje wynikające ze zmiany parametrów planowania lub uwzględnienia informacji o częściowym wykonaniu planu, korekty budżetu. Dzięki wdrożeniu rozwiązania PCP większość elementów planu kosztów pracy naliczana jest automatycznie, dotyczy to zarówno wszystkich elementów wynagrodzeń, jak również narzutów i innych pochodnych składników kosztów pracy dla każdego pracownika indywidualnie.

Projekt rozpoczął się 1 sierpnia ubiegłego roku. Start produkcyjny systemu nastąpił w lutym b.r. W ramach współpracy wdrożone rozwiązanie zostało objęte opieką serwisową GAVDI do końca sierpnia b.r.

Źródło: GAVDI

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top