Jak się przygotować do wdrożenia platformy B2B?

Wdrożenie platformy B2B to ważne wydarzenie w życiu każdej firmy. Wprowadza ono wiele zmian w obszarze wrażeń zakupowych, zakresu obowiązków…

Jak platforma B2B może pomóc zwiększyć konkurencyjność w firmie?

W jaki sposób platforma B2B może zwiększyć konkurencyjność przedsiębiorstwa? Jakie elementy są szczególnie kluczowe podczas budowania…

Czym jest odporność biznesowa w nowych, wyjątkowych okolicznościach?

Pandemia COVID-19 bardzo mocno uderzyła w wiele przedsiębiorstw, ale niestety, nie da się wykluczyć, że w przyszłości pojawią się inne,

Oracle wykorzystuje technologie chmurowe do wsparcia poszukiwania leków na raka
Amerykański gigant komputerowy Oracle nawiązał współpracę z egipską organizacją non-profit w celu przyspieszenia badań nad lekami na raka.
Prognozy Oracle dla chmury na rok 2020

Współczesne chmury korporacyjne wciąż się rozwijają, a przedsiębiorstwa muszą rozwijać się razem z nimi, adoptując model chmury nowej…

Dział finansów – cyfrowe miejsce pracy

Gdzie nie spojrzeć, rewolucyjne technologie zmieniają przyszłość finansów. Od automatyzacji procesów, poprzez sztuczną inteligencję, aż po…

Previous Next Play Pause

Randstad stawia na rozwój pracowników z UNIT4 LMS

Randstad, wiodący dostawca usług HR wybrał UNIT4 Learning Management System jako platformę do zarządzania szkoleniami. Dostęp do nowego systemu uzyska 750 stałych pracowników Randstad.

Ruch w stronę klienta

Finnsoft, partner SAP, zakończył wdrożenie systemu contact center SAP Business Communications Management w RUCH S.A. Obecnie obsługa klientów spółki - zarówno telefoniczna, jak i mailowa została w pełni zcentralizowana, co znacznie poprawiło efektywność pracy i jakość obsługi.
 

Technologiczne trendy na rynku obsługi klienta w 2014

Poziom obsługi klienta w polskich firmach stopniowo rośnie. Przedsiębiorcy zdają sobie sprawę, że na coraz bardziej nasyconym rynku walka o nowego klienta wymaga wysokich nakładów, a korzyści takiej strategii są mniejsze, niż w przypadku prowadzenia stałej sprzedaży w grupie lojalnych użytkowników marki. Firmy poszukują nowoczesnych rozwiązań umożliwiających automatyzację procesów obsługi klienta i kontrolę jakości pracy contact center. Pozostaje jednak pytanie, co na tym rynku jest naprawdę innowacyjne? W jakie technologie warto zainwestować bez obawy, że za dwa lub trzy lata staną się przestarzałe?

Comarch Asset Management w TUiR i TUnŻ Warta

COMARCH - systemy ERPComarch wdrożył w TUnŻ i TUiR Warta rozwiązanie Comarch Asset Management, automatyzujące procesy wyceny funduszy w obu towarzystwach. Wraz z rozwojem ubezpieczyciel potrzebował jednego scentralizowanego systemu dla obsługi funduszy w obu towarzystwach.

Największe Medyczne Centrum Przetwarzania Danych w Europie Środkowo-Wschodniej

Medyczne bazy danych, usługi telemedyczne oraz platformy e-learningowe to tylko niektóre elementy projektu, w zakresie e zdrowia, realizowanego przez Data Techno Park. Firma Qumak w ramach podpisanej właśnie z wrocławską spółką umowy dostarczy na jego potrzeby infrastrukturę informatyczną i oprogramowanie. Wartość kontaktu to 144,8 mln zł brutto.

Cisco rozszerza architekturę Application Centric Infrastructure

W dobie Internetu Wszechrzeczy i gospodarki opartej na aplikacjach, infrastruktura sieciowa staje się coraz bardziej kluczowym zasobem. Tymczasem wielkość i złożoność sieci staje się coraz istotniejszym problemem dla działów IT, od których oczekuje się zapewnienia wysokiej wydajności, niezawodności i dostępności aplikacji – zarówno w centrum danych, jak i w sieciach WAN i LAN.

Informatyzacja służby zdrowia A.D. 2014
nie wszystkie szpitale gotowe na cyfryzację danych

FORTINET prezentuje raport o stanie przygotowań polskich placówek medycznych do realizacji założeń projektu nowelizacji Ustawy o systemie informacji w ochronie zdrowia. Na kilka miesięcy przed planowanym startem platformy P1, mającej w założeniu udostępnienie szpitalom możliwości elektronicznego raportowania zdarzeń medycznych do Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, pełną lub prawie pełną gotowość do wdrożenia procesu deklaruje 41% szpitali. W badaniu sprawdzono również świadomość istoty zapewnienia bezpieczeństwa danych medycznych wśród przedstawicieli polskich jednostek służby zdrowia. W kontekście wprowadzenia pełnej Elektronicznej Dokumentacji Medycznej zabezpieczenie danych wrażliwych staje się bowiem jednym z priorytetów dla rodzimej służby zdrowia na progu nowej, cyfrowej ery.
 

Wrażliwe dane pacjentów

Jak często zdarzyło się, że siedząc w szpitalnej poczekalni wyciągaliśmy telefon przeszukując wiadomości w Internecie? Dzięki sieci WiFi, nie tylko „zabijamy nudę”, ale mamy także dostęp do naszej historii choroby. Czy jednak dane przesyłane w ten sposób są odpowiednio zabezpieczone? Na to pytanie będą starali się odpowiedzieć uczestnicy Konferencji „Infrastruktura sieciowa w branży medycznej”, która odbędzie się 27 marca br. w Warszawie.

SAP i partnerzy łączą siły!
Szybko rosnący popyt na rozwiązania chmurowe w oparciu o SAP HANA Enterprise Cloud

SAPFirma SAP zapowiedziała współpracę z czołowymi dostawcami usług oferowanych w chmurze. Celem współpracy jest dostarczanie zatwierdzonych przez SAP usług w modelu Infrastructure as a Service oraz Software as a Service. Planowane usługi w chmurze będą zaprojektowane tak, aby stale podnosić ich jakość, obniżać całkowite koszty utrzymania (TCO), zapewniać obsługę wspólnej architektury referencyjnej, a także – poprzez standaryzację umów usługowych (SLA) i zasad ochrony poufności danych – ułatwiać realizację projektów wdrożeniowych.

Rozwiązania Oracle kontra burze

Oracle poinformował o wprowadzeniu do sprzedaży rozwiązania Oracle Utilities Analytics 2.5 wyposażonego w rozszerzone, wbudowane fabrycznie konsole, które pomagają zakładom energetycznym szybciej reagować i usprawnić komunikację podczas burz, a także efektywnie zarządzać urządzeniami do obsługi inteligentnych sieci energetycznych.

Co druga firma na świecie zmaga się z mało wydajną infrastrukturą IT

Z badania* firmy Compuware wynika, że aż 48 proc. przedsiębiorstw na świecie niemal każdego dnia walczy z awariami infrastruktury IT. Dostrzegając potrzebę rynkową, firmy CUBE.ITG S.A. i Compuware rozwijają współpracę na polskim rynku, w obszarze aplikacji do zarządzania efektywnością systemów informatycznych.
 

Qumak S.A. wykonał Data Center dla Banków Spółdzielczych z Grupy BPS

Spółka Qumak zbudowała centrum przetwarzania danych w nowo powstałej siedzibie Banków Spółdzielczych z Grupy BPS w Warszawie. Integrator będzie ponadto świadczył przez kolejne 3 lata kompleksowe usługi serwisowe. Wartość projektu to ponad 5 mln zł netto.

Same procedury nie wystarczą, aby zapewnić organizacji dostateczne bezpieczeństwo IT

Jednym z najczęstszych celów ataku hakerów na całym świecie są banki oraz inne instytucje finansowe. Często jednak, także w Polsce, nie są one dostatecznie przygotowane na odparcie cyberataków. Dlatego, jak wynika z ćwiczenia „Cyber-EXE Polska 2013”, instytucje finansowe nie powinny polegać wyłącznie na opracowanych procedurach. Ważnym jest natomiast, aby jak najczęściej ćwiczyć praktyczną obronę przed możliwymi cyberatakami. Niezbędna jest także ściślejsza współpraca pomiędzy bankami poprzez wymianę informacji o potencjalnych zagrożeniach i sposobach radzenia sobie z nimi.

Chmura motorem rozwoju rynku contact center

Firma Interactive Intelligence Group Inc. udostępniła najnowszą analizę firmy Frost & Sullivan “Cloud Momentum Boosts Trends in the Contact Center". Według opublikowanych w niej danych, w 2012 roku po raz pierwszy wydatki na chmurowe rozwiązania contact center prześcignęły rynek rozwiązań wdrażanych tradycyjnie, w siedzibie firmy. Frost & Sullivan przewiduje, że do 2017 roku nakłady na hostowane contact center będą rosły w średnim tempie 12,1% rocznie, podczas gdy tempo wzrostu rynku rozwiązań wdrażanych tradycyjnie nie przekroczy w tym okresie 5,5%.

Nowy pakiet Oracle Retail umożliwia detalistom obsługę klientów w dowolnym miejscu

Konsumenci są zainteresowani takimi mechanizmami sprzedaży, które umożliwią im dokonywanie zakupów w dowolnym miejscu i o dowolnej porze, za pomocą różnych urządzeń, zarówno w witrynach internetowych, jak i zwykłych sklepach. Detaliści reagują na te potrzeby, eliminując bariery między różnymi kanałami sprzedaży, adresując oferty do określonych nabywców i udostępniając klientom swoje zapasy magazynowe we właściwym miejscu i o właściwej porze. Na rynek wprowadzono właśnie najnowszą, najobszerniejszą w historii firmy, najbardziej rozbudowaną wersję pakietu Oracle Retail, która dzięki unikatowym funkcjom pomaga detalistom oferować klientom możliwości zakupu w dowolnym miejscu, w ukierunkowany, zyskowny i efektywny sposób.

Grupa TAURON automatyzuje i przyspiesza procesy biznesowe

Oracle Polska informuje, że w Grupie TAURON zakończyło się uruchomienie instalacji sprzętowo-programowej Oracle Exalogic – Oracle Exadata, w oparciu o zwirtualizowane środowisko integracyjne Oracle Enterprise Service Bus, działające w architekturze Private Cloud. Projekt został zrealizowany w ramach centralizacji systemów billingowych spółek Grupy TAURON.

Przestrzeń dla Big Data

Centrum przetwarzania danych to z pewnością właściwe miejsce dla dużych zbiorów wirtualnych zasobów. Jaką rolę w relacjach Data Center z klientami pełni zjawisko Big Data?

BCC pierwszym w Polsce dystrybutorem rozwiązań Winshuttle

Po zawarciu w listopadzie 2013 r. umowy partnerskiej spółka BCC będzie oferować rozwiązania Winshuttle optymalizujące wprowadzanie danych do systemów SAP.

Rozwiązania Oracle Exalogic Elastic Cloud X4-2 na rynku

Firma Oracle poinformowała o wprowadzeniu na rynek rozwiązania Oracle Exalogic Elastic Cloud X4-2. System ten ma zapewnić maksymalną wydajność przetwarzania, bardzo dużą pojemność pamięci oraz kompleksową gamę architektur do wdrażania aplikacji, które można wdrożyć w ramach jednego, zoptymalizowanego rozwiązania sprzętowo-programowego.

Najważniejsze zagrożenia i trendy w cyberbezpieczeństwie w 2014

Check Point Software Technologies zdefiniował na początku 2013 roku 5 najpoważniejszych zagrożeń dla użytkowników sieci i komputerów, wśród których znalazły się : inżynieria społecznościowa, ataki typu APT, wewnętrzne zagrożenia, trend BYOD oraz zagrożenia płynace z wykorzystania chmury. Wszystkie okazały się prawdziwe, a w szczególności zagrożenia wewnętrzne, którego najlepszym przykładem jest wyciek danych z NSA, gdzie główną rolę odegrał Edward Snowden. Atak ten jest uznawany za największy wyciek danych wszechczasów spowodowany przez wewnętrznego pracownika.

Top 5 nowoczesnej komunikacji w 2014 r. zdaniem Unify

Eksperci Unify prognozują pięć najważniejszych trendów dotyczących rozwiązań komunikacyjnych i technologicznych w nowym roku. Wskazują między innymi na zaakceptowanie przez firmy rozwiązań w chmurze, WebRTC czy konsumeryzację IT.

Polska usługa wśród światowych liderów backupu

Systemy ERP , CRM - Comarch ERPMagazyn „Biznes Benchmark” przeanalizował serwisy specjalizujące się w przechowywaniu danych w chmurze obliczeniowej. Wśród światowych liderów rynku znalazł się jeden polski przedstawiciel – iBard24, oferowany przez krakowską spółkę Comarch.

Oracle Exadata X4 nowa maszyna bazodanowa na rynku

Firma Oracle poinformowała o wprowadzeniu na rynek maszyny bazodanowej piątej generacji Oracle Exadata X4. System ten jest wyposażony w kompleksowy zestaw ulepszeń, których celem jest zwiększenie wydajności i poprawa jakości obsługi aplikacji OLTP, konsolidacji bazy danych i hurtowni danych. Ta najnowsza wersja maszyny bazodanowej zapewnia niezrównaną wydajność dzięki wydłużeniu czasu pracy bez przestojów oraz zwiększeniu efektywności, co pomaga klientom uprościć działalność operacyjną oraz wykorzystywać dane biznesowe o znaczeniu newralgicznym.

Inteligentne dokumenty wyręczają nas w pracy

Według danych IDC z tego roku, 30% menadżerów i pracowników działów IT doświadcza problemów związanych z zarządzaniem dokumentami. Są one spowodowane m.in. bardzo dynamicznym rozwojem technologii mobilnych, cloud computingu i mediów społecznościowych, który sprawia, że firmy muszą radzić sobie w coraz szybciej zmieniającym się środowisku biznesowym. Sięgają więc po tzw. inteligentne dokumenty, które usprawniają procesy pracy. Można je łatwo generować w dużych ilościach, edytować i dzielić się nimi z innymi pracownikami. Dzięki temu firmy optymalizują swoje działania, zmniejszają koszty i zwiększają bezpieczeństwo danych.

KBJ o trendach IT w 2014

Większość trendów IT w 2014 roku będzie dotykać różnych obszarów integracji – danych, sieci, urządzeń prognozuje Prezes KBJ S.A. Artur Jedynak. Bez integracji zbiory danych, programy i wiedza poszczególnych uczestników życia cyfrowego nie zapewnią postępu i wygody korzystania z benefitów, jakie niesie sektor IT.

Comarch zbadał polski rynek backupu danych

COMARCH ERPComarch przeanalizował preferencje polskich użytkowników Internetu w zakresie backupu danych w chmurze. Respondentów zapytano m.in. o powody, dla których zainwestowali w rozwiązania do wykonywania kopii zapasowych oraz o główne zastosowania dla tego typu usług w ich firmach.
 

Nowoczesna infrastruktura w Villa Verde

Villa Verde Sp. z o.o., zajmująca się produkcją i sprzedażą hurtową artykułów stosowanych w dekoratorstwie, m.in. różnego rodzaju świec i wyrobów ze szkła oraz uzupełniających każdą kompozycję dodatków, wdrożyła platformę B2B w celu wymiany dokumentów i informacji wewnątrz firmy i z jej partnerami biznesowymi.
 

Porozmawiajmy...

COMARCHCzy zdajesz sobie sprawę, że każdego dnia tracisz wiele cennych leadów ze swojej strony internetowej? Potencjalni klienci sami do nas przychodzą, błądząc w gąszczu witryn z interesującymi ich ofertami.

B2C Commerce Accelerator dla chińskiego rynku    

Firma hybris software ogłosiła, że wkrótce wprowadzi na rynek rozwiązanie hybris B2C Commerce Accelerator for China. W miarę jak przedsiębiorstwa przechodzą z jednokanałowej obsługi klientów (np. za pomocą katalogów drukowanych) na obsługę wielokanałową, w tym online, mobilną, za pomocą materiałów drukowanych oraz z wykorzystaniem telecentrów, rośnie złożoność ich działalności.

Trendy technologiczne na rynku obsługi klienta w 2014 roku

Według firmy Interactive Intelligence Group Inc., globalnego dostawcy oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta, w 2014 roku branżę contact center zdominuje rozwój technologii chmurowych oraz coraz powszechniejsza adaptacja aplikacji mobilnych umożliwiających obsługę klienta za pośrednictwem smartfonów lub tabletów. Wzrośnie strategiczna pozycja mediów społecznościowych w obsłudze klienta oraz znaczenie usług i narzędzi analitycznych.

Kompania Piwowarska oszczędzi 850 tys. zł rocznie dzięki rozwiązaniu Comarch EDI

Systemy ERP , CRM - Comarch ERPKompania Piwowarska, która jest liderem rynku piwa w Polsce i posiada w swoim portfelu najpopularniejsze polskie piwa – m.in. Tyskie, Żubr, Lech, Dębowe Mocne, Redd’s, a także międzynarodowe marki premium: Pilsner Urquell, Grolsch, Peroni Nastro, czy Azzurro, jako pierwsza w branży zdecydowała się na całkowitą rezygnację z faktur papierowych i wykorzystanie e-faktur w rozliczeniach z handlem tradycyjnym.

Red Bull uruchamia globalny portal B2B na bazie rozwiązań hybris

Należąca do SAP firma hybris software poinformowała, że koncern Red Bull wdrożył nowy, globalny portal do zarządzania zamówieniami w segmencie B2B, oparty na oprogramowaniu hybris B2B Commerce. Ten nazwany „SOET 2.0” portal, stanowi bardzo elastyczne rozwiązanie do szybkiego i łatwego wprowadzania zamówień. Stworzono go z myślą o globalnych detalistach i dystrybutorach składających zamówienia w firmie Red Bull za pośrednictwem różnych kanałów. Globalne wdrożenie rozpoczęto w marcu i zakończono w czerwcu 2013 r. Obecnie portal Red Bull do zarządzania zamówieniami oparty na rozwiązaniu hybris B2B Commerce jest używany w 79 krajach.

Outbox w brytyjskim G-Cloud

Outbox, wiodąca firma konsultingowa oferująca rozwiązania IT wspierające Customer Experience, oficjalnie zatwierdzona jako dostawca w serwisie rządu brytyjskiego G-Cloud. Usługi firmy prezentowane są w kategorii wyspecjalizowanych świadczeń w chmurze.

Oracle informuje wprowadza na rynek system Oracle Big Data Appliance X4-2

Na rynku jest już dostępne kompleksowe i bezpieczne rozwiązanie sprzętowo-programowe Oracle Big Data Appliance X4-2. System ten jest zoptymalizowany pod kątem obsługi platformy Cloudera do zarządzania wielkimi zbiorami danych, zapewniając przy tym wyjątkowo niski całkowity koszt posiadania (TCO).

Luki w bezpieczeństwie danych! Firmom brakuje kompetencji!

Przedsiębiorstwa przegrywają wyścig nie tylko z rosnącymi zagrożeniami generowanymi przez nowoczesne technologie, ale też z dynamiką przyrostu danych i prawem regulującym ich bezpieczne przetwarzanie. Luki w zabezpieczeniu oprogramowania i błędy pracowników stale powodują utratę krytycznych danych. Nie dziwi więc wynik Ogólnopolskiego Badania Rynku Outsourcingu - dostęp do specjalistycznych kompetencji, (91,8 proc.) i większe bezpieczeństwo danych (89 proc.) – to główne powody decyzji o skorzystaniu z usług zewnętrznych dostawców. Czy to znaczy, że rynek zaczyna dostrzegać skalę zagrożenia związaną z bezpieczeństwem i strategiczne wsparcie outsourcingu?
 

Teradata oferuje kompleksowe narzędzie
zarządzania interakcjami z klientami w chmurze

Firma Teradata ogłosiła powszechną dostępność rozwiązania Customer Interaction Manager (CIM) w modelu chmurowym. Rozwijane przez dział Teradata Applications oprogramowanie pozwala oprzeć działania marketingowe na rzeczywistych i aktualnych informacjach biznesowych, ułatwia prowadzenie dialogu z klientami w czasie rzeczywistym oraz za pośrednictwem pełnego spektrum cyfrowych i tradycyjnych kanałów marketingowych, a wreszcie umożliwia stworzenie elastycznej, scentralizowanej platformy interakcji z klientami dla globalnych organizacji.
 

Gartner dwukrotnie klasyfikuje TIBCO jako lidera w zarządzaniu danymi referencyjnymi

W październiku Gartner opublikował dwa raporty o rozwiązaniach do zarządzania danymi referencyjnymi. W obu „Magicznych Kwadratach” – dla rozwiązań do zarządzania konsumenckimi oraz produktowymi danymi referencyjnymi – firma TIBCO została sklasyfikowana jako lider.
 

Inwestycje lotnisk w IT wzrosną do 6 miliardów dolarów

Lotniska na całym świecie zwiększą inwestycje w rozwiązania IT do prawie 6 miliardów dolarów w 2013 roku. Tak wynika z najnowszego raportu opublikowanego przez firmę SITA i ACI – Trendy IT w Transporcie Lotniczym 2013.

Nowa jakość zarządzania dydaktyką na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi

Informatyczna spółka Engave wraz z konsorcjantami: Safira Consultadoria em Informatica SA oraz Techelon Sp.z o.o. przystąpią do wdrożenia innowacyjnego projektu zarządzania procesami na wyższej uczelni medycznej.

Rozwiązanie Oracle fundamentem centrum obliczeniowego grupy Pelion

Pelion Healthcare Group, jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, rozpoczął budowę nowoczesnego centrum przetwarzania danych, którego podstawową platformą technologiczną będzie Oracle Exadata Database Machine.

Back to top