oracle 120Oracle Financial Services wprowadził trzy nowe rozwiązania dla bankowości korporacyjnej zaprojektowane z myślą o potrzebach banków, które chcą przenieść swoje procesy do modelu cyfrowego. Rozwiązania Oracle Banking Credit Facilities Process Management, Oracle Banking Corporate Lending Process Management i Oracle Banking Trade Finance Process Management mogą polepszyć relacje banków z klientami, zwiększyć produktywność personelu i obniżyć koszty.

 REKLAMA 
 ifs 380 380 styczen 2019 
 
Firma Oracle od dawna angażuje się w tworzenie innowacyjnych rozwiązań finansowych dla sektora bankowego— powiedział Chet Kamat, wiceprezes Oracle Financial Services, szef działu produktów dla sektora bankowości. „Wykorzystanie potęgi cyfryzacji w operacjach bankowości korporacyjnej to krok w kierunku do tego, aby umożliwić bankom oferowanie klientom korporacyjnym wyjątkowych korzyści. Dostarczyliśmy im narzędzia analityczne do lepszego podejmowania decyzji, umożliwiliśmy standaryzację procesów w celu usprawnienia konkretnych funkcji operacyjnych, zapewniliśmy możliwości współpracy w czasie rzeczywistym, a także inteligentne funkcje automatyzacji pozwalające zwiększyć wydajność.
Dzięki rozwiązaniu Oracle Banking Credit Facilities Process Management banki mogą przyspieszyć udzielanie i obsługę kredytów, wstępnie kwalifikować linie kredytowe, śledzić ryzyko dotyczące klientów w czasie rzeczywistym oraz ograniczyć ryzyko biznesowe.

Za pomocą rozwiązania Oracle Banking Corporate Lending Process Management banki mogą zaspokajać indywidualne i niestandardowe potrzeby finansowe klientów dzięki przyspieszeniu procesu udzielania, obsługi i zamykania kredytów.

Z kolei Oracle Banking Trade Finance Process Management pomaga bankom zarządzać całym cyklem finansowania handlu i uwzględnia szeroki zakres usług handlowych, takich jak gwarancje, akredytywa dokumentowa i ściąganie należności.

Rozwiązania Oracle dla bankowości korporacyjnej pomagają bankom zwiększyć produktywność dzięki wielu kluczowym cechom i funkcjom, takim jak:
  • niezależność od hosta,
  • konfigurowalna automatyzacja przepływu pracy,
  • konsole oparte na rolach, 
  • intuicyjny interfejs użytkownika,
  • obsługa wielu urządzeń,
  • łatwość rozszerzania,
  • powiadomienia w czasie rzeczywistym,
  • raportowanie.
Ponadto widżety dostarczają inteligentne dane operacyjne i analityczne na potrzeby działów sprzedaży, operacji i ryzyka oraz działu prawnego. Rozwiązania te mogą również udostępniać interfejsy API i integrację systemów obsługi klienta z systemami zaplecza, co pozwoli bankom na budowę rozszerzalnej platformy bankowej oraz rozszerzanie ich oferty usług.

Źródło: www.oracle.com
 

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top