Nowoczesna platforma B2B w Centrum Klima
Centrum Klima – wiodący w na rynku polskim oraz liczący się w Europie producent i dystrybutor systemów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych – rozpoczęła wdrożenie Internetowego Systemu Zamówień. Rozwiązanie skróci proces zakupu, magazynowania i sprzedaży produktów z oferty spółki. Rozbudowa zaplecza teleinformatycznego stanowi realizację jednego z celów emisji, ogłoszonych podczas oferty publicznej Centrum Klima w październiku 2009.
Dostawcą systemu jest firma BPSC, która w ubiegłym roku dostarczyła kompleksowy system ERP dla Centrum Klima. Wybór tego dostawcy miał na celu zagwarantowanie integralności całej platformy oraz spójności baz danych.
Internetowy System Zamówień zagwarantuje Centrum Klima danych możliwość realizacji większego wolumenu zamówień, a klientom aktualność podglądu swoich zobowiązań finansowych i dostępności poszczególnych produktów. Dzięki aplikacji online klienci będą mogli składać zamówienia 7 dni w tygodniu, 24h/dobę. Zlecenia zapisywane będą w bazie danych, co umożliwi bieżącą edycję informacji o kontrahentach.
Dynamiczny rozwój naszej spółki i systematycznie rosnące zainteresowanie systemami naszych kanałów okrągłych i klimatyzatorów ze strony odbiorców krajowych i zagranicznych wymaga stałego doskonalenia procesów sprzedażowych. Wprowadzona funkcjonalność będzie istotnym ułatwieniem dla naszych klientów oraz wsparciem polityki handlowej Centrum Klima. Przy wykorzystaniu nowoczesnego systemu informatycznego zwiększymy nadzór nad kompleksową realizacją zleceń. Dzięki rejestracji przebiegu kontaktów z klientami na każdym etapie wykonywania zlecenia i całodobowej możliwości przyjmowania zamówień skrócimy czas obsługi klienta, dodatkowo zwiększając efektywność sprzedaży – mówi Marek Perendyk prezes zarządu Centrum Klima SA.
Źródło: Centrum Klima