Kluczowi klienci pod opieką EMIGO

SAGRaSagra Technology wdrożyła system wspierający Dział Obsługi Kluczowych Klientów PZ Cussons. Tym samym strukturę tę włączono do jednolitego systemu zarządzania sprzedażą. Rozwiązanie jest rozszerzeniem mobilnego systemu Emigo wspierającego sprzedaż.
PZ Cussons Polska S.A. to wiodący producent kosmetyków i środków czystości, właściciel takich marek, jak proszki do prania E i kosmetyki do ciała Luksja. System Emigo firmy Sagra Technology funkcjonuje tu od 2008 roku. Aktualne wdrożenie objęło Dział Obsługi Kluczowych Klientów.
O wyborze oferty firmy Sagra zadecydowała głównie funkcjonalność systemu oraz konkurencyjna oferta cenowa w ramach abonamentu na tle konkurencji. Handlowcy – z poziomu obsługi w terenie - wskazywali na czytelny i ergonomiczny interfejs obsługi - mówi Adam Pniok, Division Sales Manager - Sell Out, PZ Cussons Polska S.A.
Dla PZ Cussons szczególnie ważna jest możliwość zdalnego planowania i kontroli działań handlowych. Dzięki automatyzacji szeregu funkcji przedstawiciele mogą więcej czasu poświęcić na bezpośrednią obsługę klienta. System ewidencjonuje czas ich pracy i automatyzuje raportowanie. Rozwiązanie umożliwia sporządzanie analiz porównawczych z konkurencją (m.in. cen czy dystrybucji), grupowanie towarów na te przypisane do danej sieci, a także – dzięki technologii GPS - kontrolę wizyt przedstawicieli handlowych. System ułatwia weryfikację pracy zarówno własnych przedstawicieli, jak i firm zewnętrznych, takich jak agencje merchandisingowe.

PZ Cussons jako pierwsza skorzystała ze stworzonego przez firmę Sagra Technology modułu ‘Akcje promocyjne’. Ta dedykowana funkcjonalność umożliwia efektywniejsze planowanie, przeprowadzanie i podsumowywanie akcji promocyjnych w sieciach handlowych.

Pracownik kontroluje parametry towarów objętych akcją - np. wartość ceny promocyjnej, sposób ekspozycji czy obecność towarów w gazetce. Jeśli to konieczne, przedstawiciel może szybko przesłać e-maila z uwagami do firmy zewnętrznej, wpierającej akcję promocyjną (np. w zakresie animacji sprzedaży) – mówi Marek Rutkowski, specjalista ds. wdrożeń Sagra Technology.
Podstawową zaletą jest szybkość w pozyskiwaniu danych z terenu, takich jak alokacja promocji centralnych, raporty udziałów półkowych, etc. Równocześnie handlowcy otrzymują niezbędne materiały w codziennej pracy - wyniki, standardy, wizualizacje - dostępne w jednym miejscu. Dużym ułatwieniem jest również zarządzanie serwisem merchandisingowym poprzez komunikaty oraz delegowanie zadań z poziomu punktu sprzedaży bezpośrednio na adresy mailowe zainteresowanych osób – dodaje Adam Pniok z PZ Cussons.
Wdrożenie zakończono w kwietniu br. Dziś z rozwiązania korzysta ok. 25 pracowników PZ Cussons.

Źródło: www.sagra.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top