Field Service Management dla WildBlue Communications

COMARCH - systemy ERP, ERPComarch ogłosił dzisiaj ukończenie projektu na wdrożenie Field Service Management (FMS). Zaimplementowane w WildBlue Comarch FSM pokazuje, że zarządzanie usługami odbywa się już z wyższego poziomu i może być zintegrowane z istniejącymi rozwiązaniami firm trzecich do zarządzania zadaniami. Comarch Field Service Management to kompletne rozwiązanie w zakresie planowania, tworzenia harmonogramów, dystrybucji i wsparcia realizacji zadań w terenie.
System pozwala na zwiększenie efektywności wykorzystania zasobów, dzięki możliwości przypisywania do zadań tych pracowników, którzy posiadają najbardziej odpowiednie kompetencje. Równocześnie brana jest pod uwagę ich dostępności oraz lokalizacja geograficzna. Dzięki wprowadzeniu Comarch FSM, WildBlue osiągnie lepszą wydajność serwisu - wynikającą z optymalizacji rozłożenia zadań w czasie, różnorakich kryteriów przydziału pracowników oraz dostępu w terenie do wszystkich potrzebnych danych, a także wzrost satysfakcji klientów - poprzez zmniejszenie wyjazdów nieskutecznych, skrócenie czasu interwencji i poprawienie profesjonalności obsługi.
Oprogramowanie dostarczone przez Comarch pomoże nam w świadczeniu jeszcze lepszych usług dla naszych klientów. Elastyczność i łatwość integracji rozwiązania Comarch FSM to jedne z kluczowych przesłanek wyboru właśnie tego dostawcy - mówi Lloyd Riddle, VP of Field Operations, WildBlue Communications, Inc.
Bardzo cieszy nas nawiązana współpraca z WildBlue i dołożymy wszelkich starań, aby dostarczyć naszemu klientowi produkty i rozwiązania odpowiadające specyficznym potrzebom, czego przykładem jest niedawno wdrożone Comarch Field Service Management. Postaramy się sprostać wymaganiom, które przełożą się na wymierne korzyści i sukces firmy. Cieszymy się, że WildBlue wybrał właśnie nasze rozwiązanie Comarch FSM, ponieważ jest to kompletne narzędzie do zarządzania i wsparcia realizacji zadań - mówi Darius Ner, Prezes Comarch, Inc.
Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top