System Symfonia ERP

(Symfonia Sp. z o.o.)

Oprogramowanie ERP pozwala kompleksowo zarządzać przedsiębiorstwem w różnych obszarach działania: od finansów i księgowości, kadr i płac, wsparcia sprzedaży, aż po zarządzanie produkcją i magazynem.
 

 
Ogólny opis systemu:

Oprogramowanie Symfonia ERP umożliwia zintegrowanie danych z różnych obszarów działalności organizacji oraz lepsze planowanie wykorzystania zasobów firmy. Ułatwia też komunikację i wymianę informacji pomiędzy różnymi zespołami, działami, oddziałami czy filiami przedsiębiorstwa - wiele codziennych czynności można wykonywać automatycznie, co wpływa na podniesienie efektywności pracy. W Symfonia ERP zarządzający firmą mają dostęp do pełnych danych o biznesie, a samo oprogramowanie wspiera również prowadzenie wielokanałowej działalności handlowej, w tym sprzedaż tradycyjną oraz e-commerce.

Dedykowane branże:
System uniwersalny, o szerokim zastosowaniu - łatwo integruje się z rozwiązaniami branżowymi oraz z dowolnymi aplikacjami biznesowymi dzięki interfejsowi WebAPI. Idealnie sprawdza się w firmach produkcyjnych, handlowych, logistycznych czy też deweloperskich.

Przykładowe wdrożenia:

 


Docelowy użytkownik:MŚP, duże firmy, segment enterprise

Ilość zrealizowanych wdrożeń:

 


Preferowane platformy bazodanowe:MS SQL 2019 Express
MS SQL 2017 Express
MS SQL 2016 Express SP 1
dla Windows 10/8.1/8 Pro x64

Opisy modułów:






Finanse i księgowość - księgowość pełna i uproszczona; zaawansowana analiza danych; weryfikacja poprawności raportów i sprawozdań; elektroniczny obieg dokumentów; bezpieczeństwo podatkowe.

Sprzedaż i zarządzanie magazynem - dostęp do wszystkich informacji w jednym miejscu; wiele czynności można wykonać mobilnie za pomocą smartfona; powiązanie danych z tradycyjnego kanału sprzedaży z kanałem internetowym (e-commerce); obsługa magazynu.

Kadry, płace, HR - kompleksowa obsługa pracowników zgodnie z przepisami prawa; zdalny dostęp do istotnych procesów HR; zarządzanie zasobami ludzkimi w zakresie rekrutacji, rozwoju pracowników, komunikacji, także w kilku językach.

Analiza danych - raporty i analizy wspierające zarządzanie całym przedsiębiorstwem; wszystkie dane w jednym miejscu, dostępne w każdej chwili.

Zarządzanie produkcją - zarządzanie technologiami, planami i zleceniami produkcyjnymi, materiałami, surowcami i półproduktami; ewidencja cen i czasu pracy; panele meldunkowe do ewidencji danych na hali produkcyjnej.

Czas wdrożenia:

 


Wymagania techniczne:Procesor: 2GHz, 2 rdzenie
Pamięć: 3GB RAM
Dysk: 12GB miejsca na dysku
Sieć: Aktywne połączenie internetowe
Monitor: min. 1024x768
System: Windows 10 pro*
Baza danych:
•MS SQL 2019 Express**
•MS SQL 2017 Express**
•MS SQL 2016 Express SP 1**
dla Windows 10/8.1/8 Pro x64

Dodatkowe oprogramowanie: NET Framework 4.6.2
 

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top