QAD przejmuje FBO Systems

Firma QAD podjęła decyzję o włączeniu w struktury korporacji firmę FBO Systems, międzynarodowego dostawcę aplikacji do zarządzania majątkiem trwałym przedsiębiorstw (Enterprise Asset Management). Transakcja opiewa na kwotę 4 mln. USD. Tym samym QAD wzmocni kolejny element pakietu aplikacji wspomagający działania firm produkcyjnych.
 REKLAMA 
 ifs 380 380 styczen 2019 

Oprogramowanie FBO Systems występujące dotychczas pod nazwą MLS zostanie włączone w portfolio produktów QAD i będzie oferowane jako aplikacja QAD Enterprise Asset Management.

Bo Hagler, dotychczasowy prezes i współzałożyciel FBO Systems zostanie Dyrektorem Jednostki odpowiedzialnej za sprzedaż aplikacji QAD EAMc. Niemal 70% kwoty zostanie przekazane w ciągu 90 dni od daty podpisania umowy. Reszta sumy będzie wypłacona w okresie 3 lat w zależności od osiąganych wyników.

- Dzięki dokonywanym akwizycjom zwiększamy zdolność QAD do wsparcia firm produkcyjnych w każdym zakątku świata. Przejęcie FBO Systems jest krokiem zmierzającym w stronę wzmocnienia pakietu wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstw z rynku wytwórczego – mówi Pamela M. Lopker, Prezes Zarządu i założyciel QAD Inc. - Dzięki akwizycji klienci będą mogli korzystać z możliwości oprogramowania FBO Systems oraz pozycji finansowej QAD na globalnym rynku. Obsługa serwisowa i wsparcie dla istniejących klientów będą dalej kontynuowane.

Przez ostatnie 20 lat FBO Systems wspierała jednorodne zakłady i organizacje o rozproszonej strukturze w celu zwiększenia ich sprawności operacyjnej związanej z wykorzystaniem majątku produkcyjnego. Rozwiązanie pozwala producentom na osiągnięcie przejrzystości i kontroli nad jednostkami operacyjnymi przy jednoczesnym ograniczeniu kosztów utrzymania i zarządzania majątkiem trwałym.
 
Sztandarowe rozwiązanie FBO Systems dostępne dotychczas pod nazwą MLS (aktualnie QAD EAM) pozwala klientom na sprawne zarządzanie obiegiem informacji związanych z majątkiem przedsiębiorstwa oraz prowadzenie projektów inwestycyjnych. Umożliwia poprawę organizacji stanu części zapasowych i zapewnia zgodność z przepisami w celu wsparcia działań operacyjnych. QAD EAM oferuje narzędzia do planowania i zarządzania procesami pozwalające ograniczyć pośrednie i bezpośrednie koszty utrzymania zapasów, pracy, materiałów i kontraktacji, stanowiących aktywa firmy. Daje szansę optymalizacji działań związanych z wydajnością sprzętu, utylizacją majątku trwałego, co prowadzi do poprawy jakości i zyskowności produktów oraz zapewnienia terminowości dostaw.

Źródło: www.qad.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top