todisWspółpraca w ramach zespołu projektowego jeszcze nigdy nie była tak istotna. Deltek Collaboration pomaga firmom projektowym zwiększyć wydajność poprzez współpracę opartą na mechanizmach mediów społecznościowych.

 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
Firma Deltek, która już od 30 lat dostarcza rozwiązania wspierające ludzi i projekty wprowadza Deltek Collaboration - rozwiązanie pozwalające lepiej zarządzać współpracą w ramach projektów. Proste z pozoru czynności tj. maile, telefony, spotkania itp. podczas pracy nad projektem, zajmują niekiedy najwięcej czasu. Zapewnij swoim pracownikom narzędzie, dzięki któremu będą lepiej zorganizowani i bardziej wydajni zarządzając projektami. Deltek Collaboration to platforma współpracy, która daje każdemu pracownikowi, zespołowi i przedsiębiorstwu wsparcie przy realizacji projektów.

Deltek Collaboration posiada angażujący użytkownika interfejs podzielony na obszary, w których można zorganizować pracę i przyspieszyć realizację zadań do wykonania w zespole, a wszystko to przy pełnej kontroli i wysokim poziomie bezpieczeństwa.

OBSZARY

Deltek Collaboration zapewnia zespołom obszary wydzielone do komunikacji związanej z każdym projektem w kontekście tematów dyskusji, zadań, wydarzeń w kalendarzu i plików. Do grupy można zaprosić osoby, z którymi pracujesz - zarówno w Twojej organizacji, jak i poza nią.

ZARZĄDZANIE PLIKAMI

Rozwiązanie umożliwia wspólną pracę nad dokumentami projektowymi za pomocą preferowanego rozwiązania poprzez integrację z Deltek PIM, Google Docs, Drop Box, Box, bezpośrednio przesyłając pliki lub korzystając z SharePoint’a. Kontrola wersji plików dla dokumentów jest przechowywana bezpośrednio w Deltek Collaboration, co pozwala współpracownikom zablokować plik do edycji oraz zarządzać historią wersji pliku.

KONWERSACJE

Deltek Collaboration pozwala szybko omawiać tematy lub wymieniać informacje o zadaniach, spotkaniach, wydarzeniach oraz plikach z zachowaniem kontekstu. Pozwala śledzić podejmowane decyzje, wszystkie notatki i utrzymywać kontakt wszystkim członkom zespołu w jednym miejscu. Każdy użytkownik może dołączyć do konwersacji za pośrednictwem interfejsu internetowego lub mobilnego bądź też wysłać wiadomość pocztą elektroniczną.

ZARZĄDZANIE ZADANIAMI

Nie ma potrzeby śledzenia zadań poza obszarem dedykowanym do współpracy nad projektem. Każdy członek zespołu może śledzić wspólne zadania w grupie oraz te, które musi wykonać samodzielnie.

Źródło: www.todis.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top