Grupa Ergo wdrożyła rozwiązanie Comarchu
{MosModule module=WiadomościSFA_Dzial}
To z kolei pozwala na zastosowanie modelu BYOD (Bring Your Own Device) przy wsparciu sił sprzedaży. – Dodatkowo możemy łatwo zintegrować aplikację z naszymi systemami back-end – podkreśla Philip Müller, IT & Process director w ERGO Insurance.
Źródło: WNP.PLAplikacja pozwoli na gromadzenie informacji o klientach, takich jak kontakty, dane osobiste czy informacje o rodzinie i wykorzystywanie ich w celu dopasowania odpowiedniego dla klienta ubezpieczenia czy produktu inwestycyjnego. Umożliwi również wykonywanie symulacji i graficzne przedstawienie sytuacji tak, aby klienci lepiej zrozumieli wszystkie korzyści i koszty związane z zakupem wybranych produktów. Klient będzie mógł samodzielnie wypełnić kwestionariusz i złożyć wniosek ubezpieczeniowy. Nasze rozwiązanie umożliwi też wykorzystanie podpisu elektronicznego, który wraz z wszystkimi informacjami trafi do głównego systemu administracji polisami w celu wystawienia polisy – wyjaśnia Maciej Ślósarczyk, dyrektor konsultingu ubezpieczeniowego Comarch.